Forum > Demolåtar

Perrra - År efter år

<< < (5/6) > >>

perrra:

--- Citat från: freddy skrivet 01.09.2008, 16:49:36 ---Ja, men detta låter ju verkligen dansband efter konstens alla regler :D

Lite bättre prod och sång så sitter den. Sen är det bara brunkrämen och det falska leendet som behövs :D

Går nog hem på dansgolven i folkparken.

Ditt vibrato känns mer powermetal än dansband dock, lite för stort och vågat :) Inte nödvändigtvis något ont, bara en liten reflektion sådär. :D

--- Slut citat ---

he he ... Tackar tackar .!

Nästa låt kommer låta "proffisionell" .. det lovar jag :)

tack!

MaxB:

--- Citat från: perrra skrivet 01.09.2008, 10:05:50 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 01.09.2008, 09:48:53 ---
--- Citat från: perrra skrivet 01.09.2008, 09:15:12 ---
--- Citat från: Light Head skrivet 31.08.2008, 18:55:30 ---Det räcker inte med att spela in "demo"-sekvensen på din synt för att det skall kallas musik!
Sången är inte så där jättebra,,

--- Slut citat ---
?? Jag skrev inte det där med demosekvens på en synth? eller hur tänker du här?
Jag använder inte synthar med demosekvenser :P

--- Slut citat ---
Light Head kanske hade min tanke och min bild i tankarna:
...om Light Heads kommentar inte är vass, är den enbart skojig!
(om du fattar att han fattar att du inte spelat in demo-sekvensen på nån synt...).
Jag tror att han fattar!  :wacko:
Fattaru!  :D

--- Slut citat ---
haha.. Jaa... men det lät som han kommentera "synthkommentaren" som det vore jag som det va JAG som skrev den :)
Fattaru!!! :D:D

--- Slut citat ---

Pust - mycke´ nu  :huh:

Wernborg:
Låter bra som dansband, men...

Kan instämma ang. sången också. Det blir parodi utan att vara roligt.

Nä, sjung och var glad. Du kan ju sjunga om du vill. Det vet vi. Nu låter du bara i takt.

SYNTH:
Jag mår illa av det men jag har åttio dansbandskivor från min dansbandperiod på sjuttiotalet, gillade sådant då inte nu längre men det
fyller sin funktion man ska dansa till det inget fel i det! :D

MaxB:

--- Citat från: SYNTH skrivet 22.09.2008, 23:02:54 ---Jag mår illa av det men jag har åttio dansbandskivor från min dansbandperiod på sjuttiotalet, gillade sådant då inte nu längre men det fyller sin funktion man ska dansa till det inget fel i det! :D

--- Slut citat ---

Heja, åttio dansbandsskivor  :D :D :D
Jag dansade också på den tiden - i mitten av 70-talet.
Men spelade tuffare musik och tjänade inga pengar som polarna som spelade i dansband gjorde.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion