Forum > Demolåtar
Perrra - År efter år
perrra:
--- Citat från: Light Head skrivet 31.08.2008, 18:55:30 ---Det räcker inte med att spela in "demo"-sekvensen på din synt för att det skall kallas musik!
Sången är inte så där jättebra,,
Men en annan sak, du försvarar dig väldigt ofta när någon tycker och tänker! Det är ju faktiskt tips och råd som du får från en hel hög med MYCKET erfana och kunniga musiker. Ta emot i stället för att avfärda dem med ett hånfullt flabb!
--- Slut citat ---
?? Jag skrev inte det där med demosekvens på en synth? eller hur tänker du här?
Jag använder inte synthar med demosekvenser :P
MaxB:
--- Citat från: perrra skrivet 01.09.2008, 09:15:12 ---
--- Citat från: Light Head skrivet 31.08.2008, 18:55:30 ---Det räcker inte med att spela in "demo"-sekvensen på din synt för att det skall kallas musik!
--- Slut citat ---
--- Slut citat ---
Light Head kanske hade min tanke och min bild i tankarna:
...om Light Heads kommentar inte är vass, är den enbart skojig!
(om du fattar att han fattar att du inte spelat in demo-sekvensen på nån synt...).
Jag tror att han fattar! :wacko:
Fattaru! :D
perrra:
--- Citat från: MaxB skrivet 01.09.2008, 09:48:53 ---
--- Citat från: perrra skrivet 01.09.2008, 09:15:12 ---
--- Slut citat ---
--- Slut citat ---
Light Head kanske hade min tanke och min bild i tankarna:
...om Light Heads kommentar inte är vass, är den enbart skojig!
(om du fattar att han fattar att du inte spelat in demo-sekvensen på nån synt...).
Jag tror att han fattar! :wacko:
Fattaru! :D
--- Slut citat ---
haha.. Jaa... men det lät som han kommentera "synthkommentaren" som det vore jag som det va JAG som skrev den :)
Fattaru!!! :D:D
perrra:
--- Citat från: hawk skrivet 31.08.2008, 21:55:32 ---tjenare perra
som vanligt en mycket bra låt i dansbandssvänget och jag är övertygad att du kommer få ut en del dansbandslåtar.dock har jag en synpunkt vad det gäller sången och det är att du borde sjunga på ditt vanliga vis även i dansbandslåtarna, för mej låter det helt plötsligt parodi på dansband och det tror jag inte är riktigt meningen. du kommer vinna på det i längden.
men som sagt bra låt som vanligt.
MVH Hawk
--- Slut citat ---
Ja.. håller med faktiskt, men det är så jääävla svårt att sjunga om guld o gröna skogar, jag kan verkligen inte stå för alla texter ..
Undra om riktiga dansbandsband kan stå för typ kärlek, fågelkvitter, gröna blad faller aldrig, dom håller sig kvar, som min kärlek till dig som är underbar... lixom??? tror ni det? eller är det fejk? :)
Men jag ska fanimig ge mig på en låt och göra den helt perfekt med sång, stämmor, körer allt.. så kan vi kolla om det blir bra :)
freddy:
Ja, men detta låter ju verkligen dansband efter konstens alla regler :D
Lite bättre prod och sång så sitter den. Sen är det bara brunkrämen och det falska leendet som behövs :D
Går nog hem på dansgolven i folkparken.
Ditt vibrato känns mer powermetal än dansband dock, lite för stort och vågat :) Inte nödvändigtvis något ont, bara en liten reflektion sådär. :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida