Forum > Demolåtar
Angels
Åsa:
-Men ser man på, hej och va kul att se dig! Spelsugen igen! :D Den här låten som du pratar om i så taskiga ordalag: ligga i malpåse o skämmas, sluta med det! Den är bra och kan bli riktigt bra!
Fortsätt fila på den här du!
Vi hörs nåt, ha det så bra och KUL att du är igång!
/Åsa
SvartSaft:
Egghuvud: Du har alldeles rätt! Framför allt versriffet blev väldans platt och enformigt, märker jag såhär i efterhand. Men det är ju precis som du säger - som gjort att onanera supersnabba gitarrskalor över! Kanske skulle maila Yngwie och fråga om han vill jiddra på lite...? :-) Tack för ärlig kommentar!
Åsa: Hej Åsa! Trevligt att höra från dej! Jo, ibland så händer det att guran plockas fram! :-)
MaxB:
--- Citat från: SvartSaft skrivet 27.08.2008, 21:26:04 ---MaxB: Meh? Låten är ju slut vid 4:28? Har jag missat nått eller...?? :-)
--- Slut citat ---
Haha, jag hade låten i mp3-spelaren, i "Repetera samma låt"-läget...
Bra press och skönt som fan då distgurorna kommer in på varsin sida!
Tungt, tungt. Då jag ska göra såna här låtar vill jag gå i skola hos dig!
mahan:
Tjou SvartSaft!
Visste du att SvartSaft betyder MustaMehu på finska? Om inte, så nu vet du det! :D
JIsses va god låt detta, sätter swing på tassen mensann.
Blir dock förtvivlat väntande på sången (stämsången) för utan den blir detta snygga verk bara ett helt vardagligt diggagungabortverk.
Så skaffa en sångare till detta omedelbart!
Mellandelarna med clean gitarr drar ner intensiteten nu, (0:58-1:08) (1:57-2:07) (3:23-3:33) dom låter nästan livlösa efter det snygga breda distkompguraliret. Så bred ut cleangitarrerna och släng samma reverb på dom som på distgurorna. Och mera reverb/delay på soolot åxå!
Skaisse schnygge lååte detta annars!
Så skruva på Mattias, kommer att bli BRA! :)
h. johan
SvartSaft:
MustaMehu minsann?? Kanske skulle byta nick till det då? :-)
Nu har jag följt lite tips här; dragit ner på disten på kompgitarrerna och dublerrat dom rena gitarrerna. Det gjorde susen tror jag!
Ny låtlänk: http://vilse.net/rock/filer/AngelsX.mp3
MaxB: Klart du får gå i skola hos mej! En halvtimme ska nog räcka, så hinner jag lära dej allt jag kan om gitarrspel... :-)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida