Forum > Demolåtar
When you whis I was dead
Kenta K:
Jag gillar värkligen det experimentella med låten. (experimentella? hehe)
Ynot`s röst passar värkligen in!
Jag väntar på att det värkligen skall braka!!!!!!!!!!!
Fin uppbyggnad.
Jag diggar det faktiskt! :wub: riktig mörk elektronisk musik som den skall va.
Emulator:
mumma :)
väldigt syntigt. Ynot lägger i vanlig ordning på något känsloladdad uttryck som jag trro få andra kan. mycket bra!
Det låter tungt till en början, och blir tungt också med svepande syntar...problemet är att syntarna och ynots mörka sättning kräver att resten blir betydligt tyngre.
strax innan två minuter borde låten explodera..jkanske kan hämta lite inspiration hos "alive" eller "echoes" som jag och ynot postat..eller bli bortskrämd :rolleyes:
men det låter BRA. fast lite tamt efter ett tag.
inte utan att man blir inspirerad :)
Light Head:
Okäj, jag tror jag förstår.. Skall se vad jag kan göra. Kanske att någon kan eller vill lägga ett par riff med sin distade dödsmetal-gura??
android:
Uj, andra låten jag hör med ynot på sång, och jag är nu ännu mer imponerad än vad jag var senast! Grymt!!
I övrigt låter det bra, men jag håller med om att det borde hända nåt mer. Öka intensiteten på trummorna med 300% halvvägs? :)
Light Head:
Verkar som om jag måste palla mig ut i studion och skapa, släppa loss lite på rattarna... Våga experimentera lite..
Hur låter det när man drämmer fälgkorset i golvet? Får se om jag kan sampla det.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida