Forum > Demolåtar

Eko - Morningbrake

<< < (3/5) > >>

Eddi:

--- Citat från: freddy skrivet 27.08.2008, 13:28:45 ---Låter som ett livejam faktiskt. Lägg till lite mer atmosfär och lite publikljud också :)

Kul inslag även om det känns väldigt ostrukturerat som låt.

Ljuden övertygar mig iaf. 

--- Slut citat ---

Thnx Freddy - jo jag har en inneboende önskan på de flesta låtar att de ska låta som om det var från scenen - lite stökigt lite bökigt sådär. Strukturen har du rätt i och den är redan ändrad men jag när en förhoppning av att få med en sjungare också - vi får väl se hur det blir. :blink:

Eddi:

--- Citat från: bi2kima skrivet 27.08.2008, 19:59:15 ---Flummigt skönt!

B)

--- Slut citat ---

Hmmm bra, måste få till en flummig text också alltså..........

equality:
Utflipprat på ett skönt sätt som om man satt i ett Roskildetält 1977 och ett av de sista banden skulle till och spela kl 02.15. Santana-vibbs får jag inte alls mer åt brittiska band...och....kommer inte på nåt alls just nu. Moody Blues....? Eller Jefferson Airplane men de var ju amerikanska. Ja just, det landar i San Francisco och året blir 1967 om det inte vore för syntharna.  :rolleyes: :P  Har förresten en kompis som är i väg på blueskurs hos Jorma Kaukonen. Synthfigurerna är ju himla läckra. Tack för en skön retrotrip! Mycket bra!

MaxB:

--- Citat från: equality skrivet 29.08.2008, 00:00:47 ---Utflipprat på ett skönt sätt som om man satt i ett Roskildetält 1977 och ett av de sista banden skulle till och spela kl 02.15. Santana-vibbs får jag inte alls mer åt brittiska band...och....kommer inte på nåt alls just nu. Moody Blues....? Eller Jefferson Airplane men de var ju amerikanska. Ja just, det landar i San Francisco och året blir 1967 om det inte vore för syntharna.  :rolleyes: :P  Har förresten en kompis som är i väg på blueskurs hos Jorma Kaukonen. Synthfigurerna är ju himla läckra. Tack för en skön retrotrip! Mycket bra!

--- Slut citat ---
Jorma, gamla gitarristen i Jefferson Airplane? Hard working, då det begav sig, med en alldeles speciell egen prägel.

Eddi:
 :D Tack för det EQ - jag tror inte jag vågar säga vilka jag tycker det påminner om i alla fall lite.... väntar med det som sagt tills sången är lagd.

Eko

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion