Forum > Demolåtar
Eko - Morningbrake
Eddi:
LÅTNAMN: Eko
ARTIST/GRUPP: Eko
GENRE: ?
LÅTLÄNGD: 3 ca
KOMPOSITÖR:
PRODUCENT:
EV. MEDVERKANDE:
INSPELNINGSÅR: 20080825
FORMAT: mp3
http://www.wideworld.se/music/Morningbrake.mp3
Som sagt tänkte testa mina nya Latinodrums till EZ men det bidde något annat. Ska det vara sång till denna? Ja jag tror det fast en hel del omskyffling och kanske nya teman krävs nog - men annars då soundet? Bara pannad just nu...
Bengan_gbg:
Ja lite Sataniska Santanavibbar finns det ju i det i alla fal :) Lite proggflum totalt sett med banne mig....
Låter bättre om det här rent ljudmässigt än vad jag hört förut eko...men det kanske på att du kör länk direkt t mp3 nu och inte till myspace som innan....
Förresten - heter låten verkligen morgonbroms?
Eddi:
:D Jag valde mellan snorbroms och morronbroms - hur stavas paus på det anglosaxiska sttet då? Är det månne break nä braek nhm...
Kul att du lyssnade och tyckte, juste gitarrljud va... :D Har funderingar på en som borde kunna sjunga - ska fråga.
Eko
MaxB:
Jazzfusion ala Eko.
Lite annan stil än jag hört annars. Intressant att prova olika musikgenres. Vad har du för effekt på sologitarren till vänster? Är det något som heter "Oktavator"?
oceanmusic:
Spännande! :) Lite Ralph Lundsten möter Bo Hansson möter Rick Wakeman möter Eko kanske? Gitarren ligger dock något snett mot kompet i mina öron...
Kul låt!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida