Forum > Färdiga produktioner

Stensdotter/ karl - The Sun

<< < (6/7) > >>

Jocke:
Jag måste ha legat i koma sedan i somras... Hur har jag kunna missa denna?  :blink: Den är ju bara så bra!

Först önskade jag att jag fått höra den avskalade versionen och fick en känsla av det fanns så mycket mer att göra...

Sticket (0:43 osv) kunde vara "rakare" och avvika mer och att versen (1:05 osv) hade en rakare och mer pulsernade takt. Baklängesgitarrerna "lovar mer" och jag förväntar mig en högre intensitet. Men, det blir inte "mer".

Nu har den gått på några gånger medans jag skriver och jag börjar vänja mig!  ;) ...så kände jag på att det är så bra, så bra... som det är!  :)

/Jocke

Light Head:
Nu har jag bara lyssnat lite kort, 2ggr..

Stensdotters röst,, får rysningar.. alltså sådana där goa!

Musiken är kalas, sköna harmonier och allt smälter ihop riktigt bra med sången. Inspelning/mix känns väl helt ok? Lite bättre än helt ok!

Det är ju kanske lite väl sent med att komma med åsikter om mix/inspelning, men jag tycker att BD är lite väl mycket i bakgrunden. Det är nog inte helt ovanligt i musikgenren?

Riktigt bra jobbat, och mer sådant önskas!

Eddi:
Jag hade inte heller hört den - märkligt - ja den är i alla fall i en klass för sig som andra skriver och röst samt gurabehandlig är det som står ut mest på denna låt - Grattis till reklamjobbet ska man väl säga också - det är ni mer än värda.

Eko

Plinka:
Proffsigt och härlig musik! Sånginsatsen riktigt snygg!

karl:
tnx alla...detta är inte den versionen som är med i reklamen utan ett mer boost:at stuk...inga ändringar kommer att göras då det var den andra softare versionen som ni inte hört än funkade för uppdragsgivarna men kul att ni gillar iaf och....Ja,Anna Stensdotter sjunger ordentligt bra på denna :) ... Allt gott/  karl

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion