Forum > Demolåtar

Guran låt idé + mick test

<< < (2/4) > >>

johan s:
shit vilken skön låt riktigt bra skaffa en text till den så testar jag gärna o sjunga in där lite om det kan vara nåt för dig

Hellpig:
Påminner om någon av låtarna som J. Cash gjort cover på men jag kommer inte ihåg vilken. Men det är ju inte en direkt plankning så det är egentligen inget att hänga upp sig. Tycker det låter snyggt avskalat och naturligt men som andra redan nämnt; man saknar sången (ett evigt dilemma även för mig...). Med en snygg sångslinga kan det bli riktigt bra!

equality:
Beundrar mycket ditt gitarrljud. Verkligen fett! Och undrar hur du bär dig åt. Stillsam låt att kura skymning till. Saknar inte sång även om det säkert skulle göra sig. Hörs lite störljud (radio, TV?) på slutet.

MaxB:
Vackert Om du kan snickra bort sträng-gnisslet då du flyttar vänsterhanden är du i mål.
Åsså lite sång förstås.

freddy:
Jag tycker ljudet är en aning märkligt på något vis. Det funkar, men det känns inte riktigt naturligt och basigt. Men det är om jag är kritisk, det funkar för att förmedla låten. Som alla andra har sagt, på med lite sång, kanske en cello :D Funkar nog rätt avskalat dock. bra jobbat

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion