Forum > Färdiga produktioner
stay fun all night - the baby in the bottle
equality:
Häftigt! Tycker det nästan är yrselframkallande när det snustorra percussionljudet blandas med något spolljud, åtminstone i lurar. Gökursljudet gillar jag. Innovativt och experimentellt i mina öron. Ska det va stroboskop och rave till sånt här?
Hälsningar,
Farfar
mahan:
--- Citat från: equality skrivet 04.04.2007, 00:00:03 ---Häftigt! Tycker det nästan är yrselframkallande när det snustorra percussionljudet blandas med något spolljud, åtminstone i lurar. Gökursljudet gillar jag. Innovativt och experimentellt i mina öron. Ska det va stroboskop och rave till sånt här?
Hälsningar,
Farfar
--- Slut citat ---
:D :) :D :) :D :) :D :) :D :wub: -_- :D -_- :D -_- :D
idf:
--- Citat från: equality skrivet 04.04.2007, 00:00:03 ---Häftigt! Tycker det nästan är yrselframkallande när det snustorra percussionljudet blandas med något spolljud, åtminstone i lurar. Gökursljudet gillar jag. Innovativt och experimentellt i mina öron. Ska det va stroboskop och rave till sånt här?
Hälsningar,
Farfar
--- Slut citat ---
:lol: :lol:
gökur!?
haha,det var fanken mer än vad jag visste.. ^_^
strob... jo om man vill.. :) personligen tycker jag bäst om sån här musik i studion.. typ sitta o spela spel på nallen och lyssna på de här i lurarna.. :)
Emulator:
--- Citat från: idf skrivet 02.04.2007, 03:40:19 --- :wub:
så genant.. jag har fått två stycken lovordande på 10 min. av en plojgrejj .. :wub:
fantastisch!! :wub:
--- Slut citat ---
Måste ju se till att mixmeister hålls vid gott humör inför den stundande mixen :D
idf:
--- Citat från: Emulator skrivet 04.04.2007, 01:17:10 ---
--- Citat från: idf skrivet 02.04.2007, 03:40:19 --- :wub:
så genant.. jag har fått två stycken lovordande på 10 min. av en plojgrejj .. :wub:
fantastisch!! :wub:
--- Slut citat ---
Måste ju se till att mixmeister hålls vid gott humör inför den stundande mixen :D
--- Slut citat ---
:wub:
lätt.. :P
ser fram emot det.. visade sig att jag har endast en vecka (nästan) helt ledigt ist. för två, men det finns ju nätter, som är till för mixande!!! :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida