Forum > Färdiga produktioner

RealFunk

(1/2) > >>

Lådan:
Av:Thomas.J (Lådan)
År: 08
Genre: House
................

Litet trix o fix jag pysslat med.
Enligt en ständig kritiker så låter mina låtar som ett långt intro.
Ja, kanske är är det så?

Jocke:
Känner igen det där med "ett enda långt intro". Drabbas av det själv ibland.  ;) Trots att det här inte är musik jag brukar lyssna på så känns det lite kul och spännande. Tror att du ska välja ut de bästa partierna (början och slutet?) och försöka ta dig lite snabbare emellan, accentuera egenheterna och kanske krydda med ett stänk dramatik! men som sagt, jag brukar inte lyssna på sånt här så vad vet jag? Kul var det i alla fall!

/Jocke

mahan:
Tjou LÅDDAN!

Ett riktigt bra o skönt gungande alster,
får en förnimmelse om att vara med på ett stort rave med mycket folk som trivs o har kul! :)

Enda som jag vill såga på är intron 0:00 - 0:36 där du måste aningen tajta till slagen och skramlet så  ett det inte kommer åt att halta eller släpa, små justeringar dock.
Sen när basen kommer in vid 0:36 - 1:01 stör den till rytmiken riktigt ordentligt, tycker du kan lämna bort den basdelen där helt o hållet, för vid 1:02 kommer en snygg drivande bas med i kompet!

Bra jobbat som vanligt av dig Thomas! :)

h.  johan

oceanmusic:
Trevligt litet stycke.  :) Kanske något händelsefattigt för min smak men ett bra hantverk. Påminner mig mycket om Daft Punks Around the World.

Emulator:
snygg ljudvögg har du fått till... inte min påse dock. :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion