Forum > Färdiga produktioner
Perrra - Celebrate the party!
perrra:
Tack så mkt ...
Detta är väl kanske inte min starka sida med sång , och jag tycker väl personligen att min röst kanske inte passar så bra till just detta :)
Men jag gillar sån här musik, därför jag släppte den faktiskt . . Älskar sån här musik till och med :)
Tack så mkt för fina kommentarer!
Mvh
Marcus
freddy:
Tycker det låter som en rock/hårdrocks -kagge, den känns lite felplacerad i början, men när låten drar igång funkar den bättre. Tycker om ljuden och produktionen annars. Bra sång med. Har haft lite svårt för dig när du pratar, har låtit lite epa förut. Men i denna låt fixar du att övertyga mig med den delen med faktiskt. Så snyggt jobbat perrra ;)
perrra:
--- Citat från: freddy skrivet 20.08.2008, 12:55:47 ---Tycker det låter som en rock/hårdrocks -kagge, den känns lite felplacerad i början, men när låten drar igång funkar den bättre. Tycker om ljuden och produktionen annars. Bra sång med. Har haft lite svårt för dig när du pratar, har låtit lite epa förut. Men i denna låt fixar du att övertyga mig med den delen med faktiskt. Så snyggt jobbat perrra ;)
--- Slut citat ---
haha.. Tack så hemskt mkt :=)
Ja detta är en housekick som är råskruvad för att få rätt ok tryck, men ändå vara rätt snärtig...
Jag har testat kanske 20st olika, men jag tyckte denna blev mest tydlig... lätt att mixa in som dj också!
;)
Clemens:
Hej Perra!
Gillar arpeggiosyntharna..snyggt.... en av dina bättre! rapp-prylen tycker jag funkar sådar..kanske en annan röst
för att bryta av...cool produktion! :)
perrra:
--- Citat från: Clemens skrivet 20.08.2008, 21:33:59 ---Hej Perra!
Gillar arpeggiosyntharna..snyggt.... en av dina bättre! rapp-prylen tycker jag funkar sådar..kanske en annan röst
för att bryta av...cool produktion! :)
--- Slut citat ---
Tackar tackar! dom är tom egengjorda, he he ... inga presets här icke! :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida