Forum > Färdiga produktioner

Perrra - Celebrate the party!

<< < (3/4) > >>

Kenta K:
Hehe, grymmelåten. Platsar mappen med "we love the 90`s" med alban och haddaway. :)

men gubben? sluta sjunga som om det vore dansband (danceband) och rappa inte som om du vore från skara. hehe

Ja du fattar...  :blink:

Grymmelåt. Fixa en neger som rappar och nån annan som sjunger . så blir det gryyyymt!

perrra:

--- Citat från: Kenta K skrivet 28.08.2008, 00:37:13 ---Hehe, grymmelåten. Platsar mappen med "we love the 90`s" med alban och haddaway. :)

men gubben? sluta sjunga som om det vore dansband (danceband) och rappa inte som om du vore från skara. hehe

Ja du fattar...  :blink:

Grymmelåt. Fixa en neger som rappar och nån annan som sjunger . så blir det gryyyymt!

--- Slut citat ---

Yes... men det är inte lätt att försöka låta mäktig hahaha.
Men det är faktiskt på gång med 'riktig' rap och en sångerska ska sjunga , alternativt en kille med ett jävla tryck i rösten, men dom växer inte på träd liksom..

/Marcus

Kenta K:
Ring Dr.Alban hehe

Kornstad:
Snyggt!  Inte den musiken jag vanligtvis sitter ner och "lyssnar" på, men riktigt bra dance låt helt klart. Kommer säkert att dra ett gäng upp på dansgolvet.

Håller med om det som sagts om sången och rap-delen, men tycker ända att det är riktigt bra gjort.
Är ju så jäkla frustrerande när man vet hur man vill att det skall låta, men rösten inte håller med.... :(
Jag råkar ut för det mest hela tiden tycker jag....

Snyggt jobbat!

perrra:

--- Citat från: Kornstad skrivet 28.08.2008, 22:42:24 ---Snyggt!  Inte den musiken jag vanligtvis sitter ner och "lyssnar" på, men riktigt bra dance låt helt klart. Kommer säkert att dra ett gäng upp på dansgolvet.

Håller med om det som sagts om sången och rap-delen, men tycker ända att det är riktigt bra gjort.
Är ju så jäkla frustrerande när man vet hur man vill att det skall låta, men rösten inte håller med.... :(
Jag råkar ut för det mest hela tiden tycker jag....

Snyggt jobbat!

--- Slut citat ---

Tackar tackar!
Ny text och ny sång från annan människa kommer ;)

Tack tack. buga bocka

/Marcus

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion