Forum > Demolåtar
Perrra - Stämning
mahan:
tJOU!
Perrra har så bråttåm med sin nyprodd att han varken hinner eller orkar svara på annan respons så då e de ju på plats då att andra gör det ;)
Han åberopade en melodi till det snygga kompet i denna tråd och Mahan meddelade att han hade gjort ett sådant, utan reaktion från Perrra.
Så nu tar jag mig rätten att presentera låten med min sång, som blev på engelska, likasåm stämmorna. Med Perrras snygga komp och min "snygga" sång så tycker jag detta låter helt kalas, kunde ju öva lite mer på sången föratt få den tajtare eller .....
kanskeman borde släppa sig i galgen efter detta.........unsure:
Men här kommer versionen i alla fall, plockar bort den endast på befallning av trådinnehavaren :rolleyes:
Perrra - Stämning ---- (med Mahan sång o stämmor) OLD LOVE NEVER DIES
HA det gott!
h. johan
perrra:
hahaha.. Jag svarade på ditt nu ju :)
kom till jobbet precis he he.
Och jag skrev till Mahan att det låter bra !!! Och det roliga är att våra sångmelodier är HELT annorlunda varandra.
Power of music säger jag bara.
Du får det till en heeelt annan låt än min, med bara annan melodi.. rätt intressant, eller hur? :=)
/Perrra
Harmonica mike:
Och här har du min,lyssnade inte på Mahans bidrag,gjorde en egen..Dock inte så långt från johans tagning,hörde jag då jag lyssnade nu. Dock bara blarr sång på min utan genomtänkt text..
Nåväl,så här låter det och jag har inga krav på skivkontrakt :P :D
Mvh
Micael
Jocke:
Hmmm...en mäktig grund toppat av några bra melodier! :) Är det en eller flera låtar? Vill inte ta ställning för eller emot något här - ni får nog "plocka russinen ur kakan" här så blir det säkert kanon!
/Jocke
mahan:
Snygg satsning av HM här, nåra stämmor till så .... good!
Ska bli intressant att höra vad Mr Marcus himself kommer ut med!
h. johan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida