Forum > Demolåtar

karl-in my hands

<< < (3/6) > >>

lnetzel:
Du har ju redan en schysst kör ju... en kvinnlig kör kanske skulle addera något men ytterigare en manlig känns lite onödigt i mitt tycke.

Låter proffsigt och välskrivet, lite för mycket Phil Collins för mig men bra gjort!

karl:
Light head...tack för lyssningen och kul att du ska lyssna då och då... :rolleyes:håller annars med dig överlag, kanske sänker sången och komprimerar ljudbilden aningen till så kanske det kryper ihop :unsure: jag har dålig koll där... :unsure: tnx igen / karl
Max B....det finns alltid grejer att slå ner på i mina alster som kommer till alldeles för fort eller kommer upp här alldeles för tidigt...denna gjorde jag igår kväll och vissa uttal var som du hörde inte riktigt "sure" men jag ska lägga om det någon dag...har du lust att vara med i kören???
/karl

Inetzelär ute efter en lågmäld matta av röster både kvinnliga och manliga..kanske är fel ute men det vore nice att prova ...så fram med micken...jag är inte så väldans förtjust i Collins heller  :o B)  tack för dina öron /  karl

Dividend:
Tycker det funkar!
Inte sååå mycket Phil collins, mer beatles på jazzklubben... Bra spelat och sjunget.

karl:
tnx....jag vill hellre vara med i Beatles :) / k.
--- Citat från: Dividend skrivet 15.08.2008, 14:59:31 ---Tycker det funkar!
Inte sååå mycket Phil collins, mer beatles på jazzklubben... Bra spelat och sjunget.

--- Slut citat ---

Tokai:
Känns som jag hört den här förut av dig karl, eller?
Musiken får mig att uppleva det som en nationalsång. Och det har inte med OS att göra. Anthem heter det väl på eng.
Jag fattar inte varför den här låten ligger bland halvfärdiga. Och om den legat bland bland Färdiga fattar jag det inte heller - den borde ligga på en cd i min skivspelare - fast innan dess: lite hjälp av en proffsig producent.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion