Forum > Demolåtar

EMU: Sargad (cover av Nine inch nails "hurt") ver 3 080815

<< < (9/11) > >>

Emulator:

--- Citat från: mahan skrivet 23.08.2008, 22:51:09 ---Tjou EMU!
Du eferlyste mina kommentarer här på demorummet,  tillbaka nu efter en lång internetfri semester och här kommer det en sådan kommentar...

Kompet är lite väl tysst och det överskyler sången helt. Texten hör jag inget av och solot blir helt i bakgrunden.
Arret behöver lite mer attityd för att höras och stämmorna kan man bara drömma om....
Så vad är detta frågan om, tystmansblues eller showdown? ;)

h.  johan

--- Slut citat ---

divi o mahan: det kommer....just nu låter det eländigt brar. ny version nån gång :D

eq: finns ingen länk :)

equality:
 :lol: Lite trög här...

mahan:

--- Citat från: Emulator skrivet 23.08.2008, 23:18:54 ---
Du eferlyste mina kommentarer här på demorummet,  tillbaka nu efter en lång internetfri semester och här kommer det en sådan kommentar...

Kompet är lite väl tysst och det överskyler sången helt. Texten hör jag inget av och solot blir helt i bakgrunden.
Arret behöver lite mer attityd för att höras och stämmorna kan man bara drömma om....

h.  johan

--- Slut citat ---

divi o mahan: det kommer....just nu låter det eländigt brar. ny version nån gång :D

--- Slut citat ---

TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖGT VARE HÄR DÅ :D

david.roennlund:

--- Citat från: mahan skrivet 24.08.2008, 00:10:20 ---
--- Citat från: Emulator skrivet 23.08.2008, 23:18:54 ---

h.  johan

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---

TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖGT VARE HÄR DÅ :D

--- Slut citat ---

Man stressar inte fram storverk  :)

Emulator:
hm. kanske lite fjantigt att ta ner den bara för att det inte blivit bra än, så jag postar den senaste, alldeles för tok-tama svenska versionen:

www.perfectbounce.se/sargad3.mp3

och, den första, engelska. ÄR det bara jag, eller går den engelska, trots alla brister, fram bättre?  :unsure:

www.perfectbounce.se/clipping.mp3

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion