Forum > Demolåtar
1up-Dansar
1up:
www.aurells.com/div/1up-Dansar.mp3
Enjoy my words ladies and gents. Some inner thoughts.
/1up
oceanmusic:
--- Citat från: 1up skrivet 11.08.2008, 00:41:44 ---
/1up
--- Slut citat ---
Vilket stämningsfullt alster! :) Pianot, det snygga, för mina tankar till Satie. Gillar den diskreta mäktigheten som stråkarna står för. Som en stor fan av Midsomer Murders, väntar jag bara på ett ångestmättat skrik och lite ugglor. ;)
Väldigt snyggt!
Light Head:
Allt är väldigt bra och stämningsfullt, MEN! Det låter som om du har stoppat micken i munnen,, Nä nu var jag elak, men allvarligt. Det är så bra dynamik och ambienc i musiken så att du låter på tok för "pålagd", du smälter inte in så mycket som jag hade önskat.
För min skull kan du kanske testa att ge rösten lite lite lite rumskänsla som stämmer in lite mer med musiken? Inte att rösten skall låta som om du står på stora scenen på operan tillsammans med musikerna! Utan att ge rösten en liten känsla av rum.
1up:
--- Citat från: oceanmusic skrivet 11.08.2008, 09:16:21 ---
--- Citat från: 1up skrivet 11.08.2008, 00:41:44 ---
/1up
--- Slut citat ---
Vilket stämningsfullt alster! :) Pianot, det snygga, för mina tankar till Satie. Gillar den diskreta mäktigheten som stråkarna står för. Som en stor fan av Midsomer Murders, väntar jag bara på ett ångestmättat skrik och lite ugglor. ;)
Väldigt snyggt!
--- Slut citat ---
Tackar! Blir glad att du gillar det.
Vem är Satie?
1up:
--- Citat från: Light Head skrivet 11.08.2008, 10:39:37 ---Allt är väldigt bra och stämningsfullt, MEN! Det låter som om du har stoppat micken i munnen,, Nä nu var jag elak, men allvarligt. Det är så bra dynamik och ambienc i musiken så att du låter på tok för "pålagd", du smälter inte in så mycket som jag hade önskat.
För min skull kan du kanske testa att ge rösten lite lite lite rumskänsla som stämmer in lite mer med musiken? Inte att rösten skall låta som om du står på stora scenen på operan tillsammans med musikerna! Utan att ge rösten en liten känsla av rum.
--- Slut citat ---
Tja! Tack för kommentar! Det blir säkert bättre om rösten spacas ut. Pulade lite fram och tillbaka med lurar igår, tyckte det lät bra då. Idag låter det väl inte fulländat förstås.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida