Forum > Färdiga produktioner
Rebecca Hallberger - You will never see me again
Light Head:
Hehe,, det känns på något sätt extremt skönt att vara den som sitter på läktaren!
Vi kanske skall skapa en tråd om ämnet? Jag kommer definitivt att delta aktivt!!
"Varför skall man kommentera musik som man inte själv gillar eller lyssnar på?"
Jag brukar försöka lyssna och kommentera ALLT! Allt från att det är själlös Bajshunter-wannabee låtar till någon som seriöst vill bli jazzens okrönte hunk. Det är dock inte alltid som mina kommentarer är omtyckta, men jag kommer att fortsätta skriva i så många olika trådar som möjligt. På sin höjd kan jag bli bättre på att vara lite mer omdömesfull i min kritik, men sluta skriva gör jag aldrig!
Dividend:
--- Citat från: Light Head skrivet 22.08.2008, 16:23:09 ---"Varför skall man kommentera musik som man inte själv gillar eller lyssnar på?"
--- Slut citat ---
Jag tycker inte man skall göra det. DEt finns för många wanna-be-intellektuella i dagstidningarna som sysslar med att bedöma musik de inte fattar...
Vad jag tycker är konstigt, är att Perrra (trots att han är musikalisk ;) inte förmår att uppskatta, eller kommentera, andra typer av musik här. Det kanske är nåt fel på forumet och inte Perrra? Eller så är det så enkelt att det är fel på mig -_-
Spelar ingen roll, skall lyssna på låten nu...
perrra:
Alla har nog till viss del rätt i allt som skrivs, självklart.
Och jag har liksom inget försvar till att jag är sjukt dålig på att posta i andras inlägg "pga att jag inte kan musikstilen"
Jag ska försöka att börja posta, och jag tycker det är skitbra gjort av Er som postar i typ ALLA inlägg och kommenterar, men jag är inte sån som vill ge dålig kritik, för det skulle bli förjävla dålig kritik mot sån musik jag ogillar, och därför har jag valt att hålla käft :)
ibland skulle jag vilja skriva "det låter rent förjävligt, hur fan kan du ens ägnat tid åt att överhuvudtaget spela in o producera detta" .. tror alla känner igen sig i det där .. men jag gör det inte för att jag inte vill bli stämplad som en jubelidiot :)
Men jag ska försöka kommentera mera, med start ikväll!!!! :wub:
Marcus
Harmonica mike:
Bra inställning Lighthead. Vi tillsammans är ju forumet. Alltid hör man nåt i andras låtar,frekvenskrock eller dylikt.. Ett givande och tagande helt enkelt.. Tror att jag startade en tråd i ämnet eller skrev i nån befintlig för ett halvår sedan
då debatten gick i samma tongångar.. Ursäkta för ot Markus,vi flyttar debatten dit tycker jag. Mvh Micael
Dividend:
--- Citat från: perrra skrivet 22.08.2008, 16:33:46 ---
Men jag ska försöka kommentera mera, med start ikväll!!!! :wub:
--- Slut citat ---
Schysst! :)
Inte alltid man har tid att kommentera precis ALLT, pga tidsbrist eller whatever.. Grejen är ju dock att man får MYCKET mer kommentarer (och därmed infallsvinklar) om man kommenterar andras låtar..
Det är bara det jag tycker är så jäkla konstigt, med vissa som postar här :) Att de itne fattar det ;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida