Forum > Färdiga produktioner
Hanna David and Jon - You're constant
Leif:
Tjena Yllet!
Grymt bra låt ni har fixat till här! Kul med vinylknastret (jag antar att det är ett medvetet pålagt ljud...?) i låten...passar in i ljudbilden bra. Hajjade till lite när låten började. lät som att den började mitt i låten och att jag hade missat introt...men andra gången var jag med på det och då tyckte jag att det lät häftigt. Rakt på sak är ju inte fel det heller. ;)
Musikaliskt, arrat, mixat och sjunget är det riktigt proffsigt och snyggt! Din vän Hanna har en säker och vacker röst!
Tack ska ni ha för musiken! Gött jobbat!
/Leif
karl:
hörs att du har ett finger med i spelet och inget fel i det...hon sjunger bra men tycker hon ligger lite utanpå produktionen så sänk henne lite lite grann och få in henne i ljudbilden...underbart när brushen:s kommer in....bra feel , bra jobbat
Allt gott / karl
asti:
Jätteskönt, väl avvägt arrangemang! Riktigt bra, nära sång. När man satt och väntade på trummor etc, så kom det också! Jag tänkte att om man längre in i låten ville få lite mer tryck kunde man öka på trummor och lägga in elgitarrer. Lite av det kom, men jag tror det ska vara som det är, lagom återhållsamt! Härlig takt dessutom!
Mycket bra jobbat!
Eddi:
Skön låt. Hanna är lite för hög eller också är övriga instrument för låga - välj själv.
Gurorna hörs alltför lite.
Eko
Wernborg:
Låter som ett sånt där nytt ungt band som presenteras i Musikbyrån och som jag aldrig tidigare hört talas om och som redan provat på New York och sedan tröttnat på det och återvänt hem till Sverige och spelat in en platta i en temporär studio i en skånelänga med trasmattor på väggarna och kokkaffe på spisen.
Sången och virveltrumman låter fantastiskt bra förresten. Bra arr som vanligt i övrigt.
Låten ganska anonym även om sångerskan har ett coolt uttryck.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida