Forum > Färdiga produktioner

Rebecca Hallberger - Let me save your day

<< < (2/4) > >>

perrra:
nudå? :)

freddy:
Låter bra detta. Har för mig att jag hört denna förr från dig? Men hur som helst så sjunger Rebecca grymt som vanligt, låter radio i mina öron. Bra jobbat!

Clemens:
Låter riktigt bra.. schysst hantverk och allt låter rätt..men kan sakna lite originalitet, och det är väl det ständiga dilemmat när det gäller den här genren sk "Radiohits"...

perrra:

--- Citat från: freddy skrivet 09.08.2008, 11:22:01 ---Låter bra detta. Har för mig att jag hört denna förr från dig? Men hur som helst så sjunger Rebecca grymt som vanligt, låter radio i mina öron. Bra jobbat!

--- Slut citat ---

Stämmer... Och jag fick mkt kritik för mixen , allt lät platt osv osv i den förra versionen.
Så jag byggde om hela låten från 0 och så blev det såhär, jag tycker det blev jättestor skillnad , och tack så mkt för fina kommentarer!

Jag har ju djonas att tacka för enormt bra gitarrspel också.. gör liksom hela låten :)

perrra:

--- Citat från: Clemens skrivet 09.08.2008, 11:31:23 ---Låter riktigt bra.. schysst hantverk och allt låter rätt..men kan sakna lite originalitet, och det är väl det ständiga dilemmat när det gäller den här genren sk "Radiohits"...

--- Slut citat ---

hehe.. Japp.. det kan nog stämma.. Jag tyckte att det iallafall blev häftigt att byta tonart i refrängen, och sen gå tillbaka i versen igen.. det kanske man inte tänker så mkt på, men den höjs en tonart när refrängen kommer

Tack så mkt för fina kommentarer ;)

/Marcus

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion