Forum > Demolåtar
equality - confidence - hur gå vidare?
equality:
LÅTNAMN: Confidence
ARTIST/GRUPP: equality
GENRE: singer/songwriter
LÅTLÄNGD: 3.46
KOMPOSITÖR: e
PRODUCENT: e
EV. MEDVERKANDE: nej
INSPELNINGSÅR: 2008
FORMAT: mp3
Tidig låtskiss där text inte är klar och mellanspelet mellan tredje och fjärde versen låter lånat, eller?
Förutom behov annan sångare tacksam synpunkter på forsättningen. Bara piano eller orkesterarrangemang efter tredje versen och elgitarrsolo i s f sång i fjärde?
Confidence
Dividend:
--- Citera ---Förutom behov annan sångare tacksam synpunkter på forsättningen.
--- Slut citat ---
Jag detta bra. Intressant. Till tidig lunch, mysigt!
Allvarligt har inga synpunkter, men kommer att följa utvecklingen noggrannt :)
oceanmusic:
Oj, vilken höjdare. :) Ser framför mig ett komp med ståbas och vispar som kommer in vid 2 minuter och jazzar till det hela. Otroligt mysig låt, kanske en sångerska på detta?
Djupt imponerad över din låtskrivarbegåvning! :)
stajo:
nä mellanspelet känner jag inte igen, kanske finns det små små små knappt alls likheter med "michelle" i introt, det är väl i så fall den låten jag tänker på i alla fall.
fin låt som skulle passa i någon musikal :).
tyckte först nästan det var marre som sjöng, har inte hört denna rösten från dig innan.
kör på!
equality:
Thnx Divid, Ocean och Stajo. Pustar ut lite av att det inte verkar stulet (så mycket) i alla fall. Kan också tänka att sångmelodin till Michelle drar igång efter introt, ok. Ja, sångrösten är lite hur som helst just nu får ingen ordning på den. Musikallåt kom jag också att tänka... Jazztrio med vokalissa kan jag mycket väl tänka mig. Tack grabbar! :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida