Forum > Färdiga produktioner
Sonny Who - Kashan
lenlagher:
LÅTNAMN: Kashan
ARTIST/GRUPP: Sonny Who
GENRE: Pop/Rock
LÅTLÄNGD:4:00
KOMPOSITÖR:Philip Bonn/Anton Dimitrov
PRODUCENT:"Stefan"
EV. MEDVERKANDE:Sonny Who
INSPELNINGSÅR:2006
FORMAT: mp3
En av låtarna från vår demo One Way. Ge gärna konstruktiv kritik, vad vi kan göra bättre nästa gång osv.. gärna både positiv och negativ feedback.
equality:
Schysst, börjar som en gammal Stoneslåt. Låter rätt ösigt i övrigt men melodin lite platt och ljudkvaliten sådär men livekänsla och charmigt. Bra riff!
mahan:
Första reaktionen ... wow
Riffen e genial. går över många tonsteg, funkar som bara den :D.
Gissar att det är på sensidan att inverka på slutmixet, men löite mera botten sku inte göra nån skada :)
Härligt grepp!
h. mahan
EDIT: Solisten e helt hemma här! Så är även resten sv bämdet. werrry werry nais!
Wernborg:
Skönt halvelakt ljud på sologitarren. Sångare med bra attityd även om det är lite, lite svengelskt uttal ibland. Bryggan är skön med stämsången på rätta stället. I refrängen låter det som ni glömmer byta ackord på ett ställe, där ni går över från dur till moll. En sån lite finess missar man lätt i detta mangel. (manglet postivt menat alltså)
Bra jobbat!! / W
Kenta K:
Nice intro!
Jag tycker prodd är riktigt bra! Låten i sig är kanske inte unik, men ni gör den till eran, och det är bra. :)
Jäkla coolt ljud på lead guran. :) Skulle vilja höra en sångare med lite "dirtyare" röst. Inte så "oskuldsfull" som rösten på killen som sjunger nu. Han hade passat perfekt in i en beatles låt ell något. :) så jag menar han sjunger skitbra, men låten blir lite för rockig för honom...
Annars tycker jag det är ganska perfekt! :wub:
Sparar denna. .. .
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida