Kontrollrummet

Köpa Mbox 2 mini tillsammans?

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Torwald

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 268
  • O_o
    • Visa profil
Tjoho! Jag har tänkt över möjligheten att få tag på en Mbox mini utan PT (eftersom jag redan har en 002), och tänkte att någon kanske vill slå sig samman med mig och dela på kostnaden? Jag behöver egentligen bara minin som en dongle, men kommer kanske göra lite inspelning också.

För visst får man en separat "karton" till PT som inte är bunden till just det exemplaret av en Mini?
Ju dyrare desto bättre.


Utloggad idf

  • the face of all your beard
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 919
  • nä nu jädrar!
    • Visa profil
    • sfan00 - breakcore & ambivalens
pro tools är gratis!!
dvs det är inkluderat när man köper digis hårdvara..så det "enda" du payar för är hårdisen.. ;)



edit litte o de: du får med en skiva med den aktuella versionen till hårdvaran.. :)
har i den andra studion 5.1, i min egen 6.1.. :) sen har man ju även tankat från digis egen site olika versioner. :)
« Senast ändrad: 31.03.2007, 15:04:43 by idf »
Swedish dub- and breaksproducer
http://www.idfproductions.se/
Renoverar/restaurerar stränginstrument och slagverk. jonas.wijk@idfproductions.se


Utloggad Torwald

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 268
  • O_o
    • Visa profil
pro tools är gratis!!
dvs det är inkluderat när man köper digis hårdvara..så det "enda" du payar för är hårdisen.. ;)



edit litte o de: du får med en skiva med den aktuella versionen till hårdvaran.. :)
har i den andra studion 5.1, i min egen 6.1.. :) sen har man ju även tankat från digis egen site olika versioner. :)
Fast så är det ju inte riktigt... Till de produkter som inte inkluderar PT (många av M-Audios) behöver du ju köpa PTMP separat, och det kostar väl omkring 2500 spänn?

Fast det är klart, till allt som du har PTLE till kanske det ingår? I så fall har jag ju inget bra erbjudande direkt  :D

EDIT: Fast man kan ju se det som en updatering till  :D 7.3 om man inte har den? Den kostar ju typ 8-800 spänn? Minns inte exakt vad jag fick betala från 6.9.
« Senast ändrad: 31.03.2007, 15:59:58 by Torwald »
Ju dyrare desto bättre.


Utloggad Emulator

  • - - -
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 8 489
    • Visa profil
upgrade från 5.1 till 7.3 för mig kostade typ 600 spänn.
https://soundcloud.com/secondary-protocol


Utloggad Torwald

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 268
  • O_o
    • Visa profil
upgrade från 5.1 till 7.3 för mig kostade typ 600 spänn.
Och man kan få den för endast 500 om man köper med mig!

Haha, skit it då! :P
Ju dyrare desto bättre.


Utloggad Linus

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 51
  • Ljudtekniker/radioproducent
    • Visa profil
Nej tack. Jag nöjer mig med 7 tills 7.4 eller 8 kommer ;)


Utloggad Torwald

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 268
  • O_o
    • Visa profil
Haha alla jävla Digikonspirationer! Vad säger ryktet om PT8 då, full ADC obegränsat med kanaler och TL Space och Smack! på köpet, kanske?  :lol:
Ju dyrare desto bättre.


Utloggad Linus

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 51
  • Ljudtekniker/radioproducent
    • Visa profil
Ptja, jag skiter i antal kanaler osv.
Om inte 8:an får PDC så kommer jag nog aldrig att sätta mig med PT LE utan tvång.


Utloggad Torwald

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 268
  • O_o
    • Visa profil
Ptja, jag skiter i antal kanaler osv.
Om inte 8:an får PDC så kommer jag nog aldrig att sätta mig med PT LE utan tvång.
8:an får säkert ADC/PDC men Digi har många tiondelar kvar innan det blir nytt heltal!  ;)
Ju dyrare desto bättre.


Utloggad Nordenstam

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 63
    • Visa profil
Hur får man tag på en Mbox 2 Mini utan Pro Tools?
Jag hittar den inte någonstans separat, den är bundlad med mpowered överallt ju!  :huh: