Forum > Färdiga produktioner
Jocke - This cow
Jocke:
Skönt att det i alla fall funkar! Tack för att du tog dig tid att lyssna. :) Vissa grejer borde ju gå på rutin när man gjort det 100 gånger men man kan brista i uppmärksamhet också. Att bounca i Cubase är ju så dödens tråkigt så jag springer emellan och håller på med annat samtidigt - kanske inte så klokt alla gånger - man tror att allt "sitter" och riktar uppmärksamheten på annat håll. Får skämmas lite för ett par midi-filer hade halkat iväg...
Om den goda trenden håller i sig så kan jag kanske lägga den här åt sidan ett tag. Det är ju redan en lite märklig "crossover" och någon gång i framtiden hade det varit kul att fylla på med mera udda inslag som rap eller mandolinsolo. ;)
Nåväl, det var kul att pilla med något med lite fart i. Jag har en djäkla benägenhet att hamna i "stråkträsket" med änglakör och acke! :rolleyes:
/Jocke
flabb:
Kul låt tycker jag, lite 'hurtig' och spännande, tycker det fattas kanske lite sång men
det var väl inte tänkt nån kan jag tänka :)
Hmm kom o tänka på Janne Schaffer lite.
Jocke:
--- Citat från: flabb skrivet 18.08.2008, 18:34:17 ---Kul låt tycker jag, lite 'hurtig' och spännande, tycker det fattas kanske lite sång men
det var väl inte tänkt nån kan jag tänka :)
Hmm kom o tänka på Janne Schaffer lite.
--- Slut citat ---
Undrar jag om det kan ha något att göra med att han släppte sin första LP (som jag minns som väldigt bra - har inte lirat den på många år - kanske är dags?) samtidigt som jag köpte min första elgitarr! ;) Svårt att inte ta intryck i en så känslig ålder - B) :P
Det fattas sång på det mesta jag gör. Försöker "sätta" allt material som surrat i skallen i alla dessa år. Vi får se om jag sjunger upp mig själv eller tar hjälp sedan! :)
Tack för uppskattningen!
/Jocke
Dividend:
Vad fan är det här? :D
Coolt! Svänger gott om detta!
Äh, inget konstruktivt att säga, kanske skönsång som nån föregående talare nämnde? Jag hade slängt på en operabaryton med koluratursång mixat jättehögt i refrängerna! :D
Bra! bra!
MaxB:
Ny version ser jag! Tar den med mig i mp3-spelaren, för att kunna lyssna i helgen!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida