Forum > Färdiga produktioner
equality, Åsa & Rattlesnake - Sommarsol nytt intro
perrra:
Fan ... jag älskar detta :wub:
Jag är ju lite skadad och trist, och lyssnar sällan på texter, utan bara på ackord, prodden, "hur han tänkt här", ackordsföljder osv ..
Och detta skulle jag kunna sätta på helt instrumentalt utan sång helt, för ackorden.. må vara enkla osv, men följderna gör det harmoniskt som fan... för mig... :)
Va är det för bas tex?
Låter nästan som en hederlig akustisk ståbas eller nåt? :)=
Skiiitbra jobbat!
/Perrra
Kornstad:
Riktigt bra det här! Har bara lyssnat på senaste versionen i dagsläget, men det här är jättebra och känns helt rätt rakt igenom. Har kört den fem ggr i rad nu och det är bara positivt. Gillas skarpt!
equality:
Sorry lite sent svar men tänkte låta den falla om inte Rattlesnake var vänlig nog att erbjuda hjälp med introt som nu är ändrat. Högst upp igen(!) om nån orkar följa denna när nu självaste solen nu tycks regna bort... <_<
Marruschkka: Tack Marre! Kul att du och Eko vill ha duett. Tror det är förbaskat svårt om man inte båda i studion och jag har svårt att tänka mig en text som är i dialogform passar till detta? :unsure:
karl: Jo Åsa "äger" denna. Har inga planer på platta. Tycker inte jag har tillräckligt med material som platsar. Dina ord värmer verkligen! Gör att man vill fortsätta. THNX! :) Stråkarna i slutet är Dan Dean Cello för Gigastudio. Vet inte vad Rattlesnake använt i det senaste introt.
perrra: Glad att det funkar hos en studioräv och låtmakare av rang. :) Basen, kommer jag inte ihåg vad den heter men den är samplad för Gigastudio den med... :rolleyes:
Kornstad: Kul! Tack Kornet! :)
Harmonica mike:
Tjena boys and girls.
Lyssnar på senaste verren.Jovisst har Skallran rattat/lirat rätt i denna - mycket snyggt!
Denna har ju varit klar länge,med rattlets bidrag så är det definitivt klart.
Iofs kan man ha synpunkter på outrot..Det är ju lite abrupt liksom.Skulle det inte funka med ett lika snyggt outro som intro? Lite annorlunda arrat givetvis..Det är väl det enda som jag tycker "stör" i denna vackra låt.
Mvh
Micael
oceanmusic:
Introt är jättesnyggt :) MEN temat är så bra, så nu väntar jag på att det återkommer under låten. :mellow:
Rackarns bra låt är det!!! :) B)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida