Forum > Demolåtar

David - Indulgence

<< < (3/4) > >>

david.roennlund:

--- Citat från: Yllet skrivet 02.08.2008, 11:48:11 ---Usch så läskigt. Denna låten hade passat bra till en "slow motion" åkning över en dystopi av ett framtida landskap.
Kan man skriva så?

--- Slut citat ---

jovisst kan man skriva så :D

mm, en sån slowmotiontagning skulle vara fin, blir lite sugen på att göra video nu !:)

tack för kommentar :D

Marruschkka:
Hihi...den här skulle passa fiiint i nån rysansvärd thriller..typ När lammen tystnat...del 8...jag för min del vill sväva i ovisshet vad som hände...på slutet ;)

Ok, jag gillar stämningen..ger lite krypkänsla...gillar det lite spookiga i det hela...jobba vidare med detta..men tona ner slutet kanske..liiite ;)

Heja på !!

/Marr

david.roennlund:

--- Citat från: Marruschkka skrivet 02.08.2008, 19:46:43 ---Hihi...den här skulle passa fiiint i nån rysansvärd thriller..typ När lammen tystnat...del 8...jag för min del vill sväva i ovisshet vad som hände...på slutet ;)

Ok, jag gillar stämningen..ger lite krypkänsla...gillar det lite spookiga i det hela...jobba vidare med detta..men tona ner slutet kanske..liiite ;)

Heja på !!

/Marr

--- Slut citat ---

tjaba !

mm, många verkar tycka att min musik är filmisk... ser också rätt mycket bilder när jag skapar min musik!

åhh, undebart att man kan förmedla lite känslor :)

hm, tona ner slutet ? nu vår du allt precisera dig lite :)

tacka så mycket för lyssningen !

MaxB:
Inte min kopp av te men jag får definitivt associationer till film. Skulle kunna tänka mig något byte nånstans till några andra ackord en stund men i filmmusik är det inte nödvändigt.

david.roennlund:

--- Citat från: MaxB skrivet 03.08.2008, 12:24:05 ---Inte min kopp av te men jag får definitivt associationer till film. Skulle kunna tänka mig något byte nånstans till några andra ackord en stund men i filmmusik är det inte nödvändigt.

--- Slut citat ---

nu är det ju ingen film på g...

har lite svårt att se att man byter ackord, men nån lite utflykt på nått vis kanske jag känner för att pula in :)

tackar så mycket för lyssningen!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion