Forum > Färdiga produktioner
Yllet - Im in a sideshow - REMIX
Yllet:
--- Citat från: max skrivet 07.08.2008, 17:20:57 ---Låter riktigt bra! Lagom portionerat med filter-rösten nu, perfekt!
Trumintrot satt fint, bra start på låten :)
--- Slut citat ---
Dock lite stark bas, har fixat nu :)
Eddi:
Jag har bara hört den 7/8 samt orginalet. Det är ju två olika låtar tycker jag -första inledde naket och byggdes på underhand riktigt läckert. Den nya versionen är mer trendpopaktig. Båda versionerna är bra - i den nya med filterröster och lite synthistorier så blev man mer intresserad av att lyssna för det händer faktiskt mer saker där - men i orginalet så är det mer rötter - i den nya är sången bättre - Aftonbladet -Expressen??? Tekniskt fulländat (som vanligt)
Bra låt hursom vad nu en sideshow är för något?
Eko
Yllet:
--- Citat från: Eko skrivet 07.08.2008, 21:00:32 ---Jag har bara hört den 7/8 samt orginalet. Det är ju två olika låtar tycker jag -första inledde naket och byggdes på underhand riktigt läckert. Den nya versionen är mer trendpopaktig. Båda versionerna är bra - i den nya med filterröster och lite synthistorier så blev man mer intresserad av att lyssna för det händer faktiskt mer saker där - men i orginalet så är det mer rötter - i den nya är sången bättre - Aftonbladet -Expressen??? Tekniskt fulländat (som vanligt)
Bra låt hursom vad nu en sideshow är för något?
Eko
--- Slut citat ---
Sideshow = Att vara utanför/känna sig utanför sammhället, enkelt förklarat. Tekniskt fulländat vet jag inte, det kan ju alltid bli bättre, men nu får det vara bra. Var ju mest på skoj jag mixade denna :)
Tack för lyssningen
jonnerstone:
Här ska du få en riktigt djupgående och detaljerad analys.
ME LIKE A LOT :)
Dividend:
det är väldigt få poplåtar jag gillar. Men denna funkar!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida