Forum > Färdiga produktioner
Yllet - Im in a sideshow - REMIX
MaxB:
I'm in a sideshow? Vad är en sideshow?
Jag gillar ljudet och gillar definitivt sången körerna och arret på dessa. Blir lite avundsjuk.
Basen är go också. Filterrösten är användbar. I en text som innehåller en form av dialog är den perfekt men jag tyckte inte den tillförde något speciellt här.
Bra produktion!
Åsa:
Vet ju sedan tidigare att allt du gör låter proffsigt, så även detta! Skitsnygg sång, alla effekter, uppbyggnaden.. Det händer mycket hela tiden, jag fastnar och vill liksom höra mer :)
Första versionen gillar jag också, hur låten byggs upp till den maffiga avslutningen -kanon! Man slås av hur snyggt ljud det är i din musik!
stajo:
Hej
Jag tycker denna versionen känns lite piggare än den gamla, denna är mer färgrik med tex xylofonen och det lite ivrigare användandet av lite synthljud här och där. Sången är mycket klarare också ja produktionsmässigt så låter denna helt enkelt bättre. Iofs kanske jag gillar introt till den gamla bättre. Det verkar lite som du har börjat gå lite mer åt synth/gitarr pop på den senaste tiden jämfört med strikt gitarrpop. Måhända gjorde du för inte så länge sedan ett inköp i form av en keyboard ;).
Jag gillade också den gamla lite mer grå men mysig på sitt sätt.
Nä låter jävligt bra det här.
Yllet:
Tackar stajo.
Tänkte bara bumpa denna en sista gång innan jag lämnar den åt ödet :)
Alltmänt smålpill sen sist men nu får det vara bra.
/Jon
max:
Låter riktigt bra! Lagom portionerat med filter-rösten nu, perfekt!
Trumintrot satt fint, bra start på låten :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida