Forum > Färdiga produktioner

Dividend - Sinfonia Morfeus

<< < (4/9) > >>

Dividend:
LOL  :lol:

Kul comment där, men roligt att du gillade det! :)

Separera nån stämma kanske  :blink: Nä fan, färdigt!

Light Head:
När jag lyssnat färdigt på detta så är första tanken,, när kommer filmen?!?! Eller har jag missat filmen??

Det är genomgående mycket välarbetat och genomtänkt. Vissa partier är så där underbart bra så att man bara vill att det skall hålla på i evighet.

Harmonierna sitter precis där de skall, men det finns en variation och konstnärlighet som inte är så förutsägbar. Det kräver att man lyssnar på kompositionerna fler gånger för att man skall få en mer rättvis bild av dess bredd och djup.

Bra jobbat!! (Och på bara 36timmar??)

Memphis:
18min..  :D

Ibland överträffar du dig själv. :P

1:a Delen  - Mycket fint, inget att påpeka, känns som tidigare sagt sammahållet och genomtänkt.

2:a delen - Ger först ett lite rörigt intryck, blir sedan bättre. Avslutar med mäktiga och snygga stråkar.

3:dje delen - Intressant stämföring och melodier.

4:rde delen - Liknar 3.an ganska mycket.

5:te delen - Tror jag e inne på femman iaf. :D Sköna delar här.

6:te delen - Denna gillar jag! Med ljusa, kvinnliga körerna och ljusa stråkarna. Väldigt vackert.

7:de delen - Denna var mäktigare! Fint avslut.

Bra jobb här Per! Det enda negativa är att det inte var en enda melodi som satte sig. Nice anyway! :)

MVh

Memphis

Dividend:
Tack memphis att jag fick låna ditt öra i 18 minuter :) Och kul att du gillade det :)

--- Citat från: Memphis skrivet 07.09.2008, 13:25:46 ---
Bra jobb här Per! Det enda negativa är att det inte var en enda melodi som satte sig.

--- Slut citat ---

:lol: LOL ok, vi är väl olika ifråga om vad som sätter sig då  :D Kul att du lyssnade iaf :)

Marruschkka:
Jadu...ett lååångt stycke detta, att smälta och ta intryck av :)

Efter ett par lyssningar så är det del 3 (från 5:35)som verkligen fastnat på riktigt hos mej, enormt vacker melodi åt det folkloristiska hållet-sånt går alltid hem här..även partiet från 11:00 är i samma favoritgenre :P

Helheten av det här är förstås väldigt intagande, men du vet ju vad jag gillar bäst, I've told you before.

/Marr

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion