Forum > Färdiga produktioner

mahan - Sky To Fall

<< < (4/5) > >>

Wernborg:
Hej. Snygg låt och bra melodier.
Bra proddat också. Nashville nästa!!

Ska jag anmärka på nåt så kanske sångdubbarna inte sitter som en sportmössa alla gånger. "Trummorna" är lite anonyma också.

Kenta K:
Lyssnar nu. :)

Haha, nice början! :)

Jag gillar stilen. Gillar din röst! Den har en "äkta" känsla. :)

Lite inslag av amerikansk Country och lite irländsk whisky! :)    "Irländsk country"  :)

jag gillar det väldigt mycket. Ja, du har faktiskt skaffat dig en ny fan.  :wub:

Rattlesnake:
Mmm, luftigt och fint sound. Kul med valstakt. Ackarna låter bra överlag, fast när du kör barré på nåt ställe låter det piezo.
Både vers och refräng catchy. Sitter och gnolar på versen fortfarande: dididididii-di di...
Bra mixat och bra eq överlag. Stör mig lite på ditt uttal ibland.
Lite ordmärkeri: vad var det för färg på himlen egentligen? Scharlakan eller blodröd?  ;)
Saknar en pedal steel  :P
Sticket är i jazzigaste laget för min smak, men det funkar bra.

mahan:
Okei garabbar....

Wernborg :
Nash...ville...  :) De e platsen med lite mindre pro....mille :) Kan ju inte säga att jag tränat tillräklgt. Låten blev mera spontan, en någå annar fan ;) Är inte släkt med trummisen.... :) Hursomhelst. tack för inlägget, värmer  :D

Kenta K:
Ooo Kenta K din fan,  nej nej utan min fan!
Hursomhelst så stöder vi varann :)  The fan-club assosiations :)

Rattlesnake:
Vad kan jag säga om kommentaren...Just love it!. Tackar. Mer jazz än de här lär du knappast få av mig, heller ej nån steel-pedal, But who knows  :)

h.  mahan

spacetrucker:
Jaaaaa.... Mera Whiskey.... :P
Ett typexempel på vad som händer om man låter Mr Mahan "titta lite" på en text eller en melodi...
De blir aldrig vad man förväntat sig men efter att första chocken lagt sig så kan man inte annat än lyfta på hatten. Då denna text blev till föreställde jag mig att det skulle kunna bli heavy, kanske i Coverdale/Page stil.... Heavy my ass...

Eders
Spacetrucker

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion