Forum > Färdiga produktioner

Memphis - Adventures on the Caribbean

<< < (7/9) > >>

MrPhil:
Det här var ju kanon!  B)
Mycket bra jobbat!

Oboen som redan varit på tapeten innan, andra gången den spelar sin lilla figur... ligger den lite off då taktmässigt eller är det bara jag? Är det förresten ett solooboeljud du använt då eller ensembleoboe?

Memphis:

--- Citat från: MrPhil skrivet 29.09.2008, 16:49:59 ---Det här var ju kanon!  B)
Mycket bra jobbat!

Oboen som redan varit på tapeten innan, andra gången den spelar sin lilla figur... ligger den lite off då taktmässigt eller är det bara jag? Är det förresten ett solooboeljud du använt då eller ensembleoboe?

--- Slut citat ---

Tjena MrPhil! Tack för det! Kul att höra. Oboen kanske inte är 100% tajt, spelat med keyboard för att få mänskligare känsla. (Som med de flesta intrumenten) Pluggen jag använde var East West Quantum Leap Symphonic Orchestra (Förra versionen, inte Play) förrutom Oboen vilket var från Miroslav Philharmonic och det var ett sololjud.

Väldigt roligt med så många kommentarer på låten.  :wub:

Mvh

Memphis   

MrPhil:

--- Citat från: Memphis skrivet 29.09.2008, 17:02:07 ---Väldigt roligt med så många kommentarer på låten.  :wub:

--- Slut citat ---
Blir ju lätt så när man gjort ett bra jobb! ;)
Tyckte du samplingsbiblioteket var lättjobbat? För-, nackdelar?

Marruschkka:
OJ, här har man nästan missat en riktig pärla :o

Otroligt vackert intro..sen resten..drömskt och så pampigt..hmm..vilket filmmanus kan matcha detta tro?
Borde skickas iväg..till rätt person och bolag omgående.

Vilket fint jobb Memphis, lite impad här :P

/Marr

MacTS:
Fan va coolt! Jag vill också lära mig att spela/producera så där!!!!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion