Forum > Färdiga produktioner

Memphis - Adventures on the Caribbean

<< < (4/9) > >>

Åsa:
Mäktigt, vackert och imponerande  :)

Memphis:

--- Citat från: Åsa skrivet 31.07.2008, 23:39:57 ---Mäktigt, vackert och imponerande  :)

--- Slut citat ---

Tack Åsa.  :wub:

max:
Pampigt!
Låter väldigt realistiskt om instrumenten, snyggt jobbat.
Hela arret och produktionen låter proffsigt och temat är snyggt. Jag gillar när trummorna ligger på som de gör nu, även om det kanske är mer för filmmusik. :)
Håller med om oboen, behövs nog ett par andningspauser där. Men annars låter det kalas!

Memphis:

--- Citat från: max skrivet 01.08.2008, 01:41:41 ---Pampigt!
Låter väldigt realistiskt om instrumenten, snyggt jobbat.
Hela arret och produktionen låter proffsigt och temat är snyggt. Jag gillar när trummorna ligger på som de gör nu, även om det kanske är mer för filmmusik. :)
Håller med om oboen, behövs nog ett par andningspauser där. Men annars låter det kalas!

--- Slut citat ---

Schysst. :) Tack Max. Ja, Oboe-solisten behöver ju också syre förstås..  :D Hehe, jo det får ordnas på nått sätt. Om jag gör den längre så kan jag nog hitta på något listigt som löser det. Tack för din feedback.

Mvh

Memfiz

Rattlesnake:
Jaha du,

Här kommer du och spelar skiten ur oss alla som försökt få till en verklighetstrogen symfoniorkester.  ;)

Det här låter verkligen hur bra som helst... Jag har inte hört någon göra det mäktigare med det biblioteket.

Är riktigt imponerad över hur bra du fått till stråkarna, oboen är dock inte lika bra. Och slagverket accentuerar perfekt och är helt tajt. Också oerhört imponerande.

Tycker om ditt upplägg med temat som kommer tillbaka, är ju verkligen pirates/caribbean-känsla.

Det mest negativa jag har att säga är att du inte fyllde i mallen så jag ser hur långt stycket är osv...

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion