Forum > Färdiga produktioner
Dividend feat Marruschka & JayThomas - Comfort
Larsson:
hejsan..
detta är jättefint & jag har inget att tillägga, iom att det inte är så lätt att få bort det synthiga i orkester ljudet, & dessutom kanske det är eftersträvat ändå?
fina orientaliska tongångar,ett hantverk levererat med känsla
skitbra röst marr!
skitbra hantverk div!
(Larsson
:)
mahan:
Tjou Divi o Marr o JT!
Snyggt hopsytt detta! Lite Sara Leander vibbar av Marrs snygga sång!
Kanske lite mer reverb på sången för att komma in i samma rum som det snygga kompet, annars 10P!
Snyggt samarbete! :)
h. johan
equality:
Ytterligare ett mästerverk jag har missat. Sanslöst hantverk och med känsla också. Marre sjunger med väldig feeling. Originellt och vackert. Andra versen med stråkarna, kanon! Så snyggt när Marre ligger kvar på samma melodi och stråkarna hittar sina egna vackra vägar. Måste vara en kandis till kommande best of...osv.
perrra:
Jag gillar låtar som innehåller mkt stråkar , och detta innehåller mkt stråkljud och "orkesterljud"
Men jag förstår ändå inte kompet riktigt.. Inget jag förstår mig på riktigt.
Jag menar nu ackordsföljderna .. följer typ inga standardföljder som nånsin existerat :)
DEt låter iaf dark .. och jag gillar stråkar som sagt, men inget jag går igång jättehårt på !
/Perrra
Dividend:
--- Citat från: Tokai skrivet 23.08.2008, 18:29:11 ---Jättebra! Älskar Marres röst med det härliga vibratot. Har inte lyssnat på andra versioner, likabra det. En klassiker! Grymt bra jobbat!
--- Slut citat ---
Tack tokai :)
Larsson: JT jobbade med en "färdig" wav, själva låten skulle väl gå att instrumentera om och spela på riktigt, exportera... osv, igen. Men det blir nog inte av, iom att det funkar som det är också. Tack för lyssning och uppskattande ord!
Eq: Tack
Perrra: Tack. Man går igång på olika saker ;) Jag har väldigt svårt för den här låten själv att lyssna på, så no hard feelings ;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida