Forum > Färdiga produktioner
Oceanmusic - Saturday Sunrise
oceanmusic:
--- Citat från: Marruschkka skrivet 04.08.2008, 13:14:46 ---Det här gillar jag, otroligt avslappnande musik :D
Lugnet infinner sej rätt kvickt och man vill bara glida in..i sömn ;)
Detta har du lyckats med, måste kolla upp dina kommande alster.
Spännande :)
/Marr
--- Slut citat ---
Hej Marr, vad kul att du gillade, tack! :)
Det kommer nog att ta större delen av hösten i anspråk då det bara finns två klara (inte klarmixade) låtar till skivan. Men de kommer vartefter! ;)
Hellpig:
Visst låter det avslappnande, ingen tvekan för mig. Låter som något man kan höra strömma ut lågmält, från en dold högtalare när man går in i en new age-butik. Skulle tro att jag skulle somna om jag lade mig ner på sängen och lyssnade på det här... och i det här fallet är väl det ett gott betyg! :)
Eddi:
Jag höll på att somna for sure, underbart.
Eko
oceanmusic:
Hellpig, tack! :) Somna är, hur konstigt det än låter, precis vad jag vill att lyssnaren skall göra. Alternativt finna ett inre, harmoniskt lugn.
Eko, tack! :) Alldeles kalas!
Nu finns det dessutom en ny mix, med lite lugnare vågor, här
MaxB:
Jag lyssnar nu på ett stycke som heter: - OceanMusic - Saturday Sunrise - (ver III)
Det här är ett mästerligt stycke, mister! Hittade det på hemsidan tidigare och har lyssnat på det många gånger, vid frukostbordet, i väntan på bussen, på jobbet. Relax at it's best! Det passar överallt! Early rain som också är aktuell på kontrollrummet ger jag inte samma betyg. Det här, det är riktigt bra!!!
Tack!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida