Forum > Färdiga produktioner

Peter, Equality och Åsa - Tiden läker ej alla sår

<< < (8/9) > >>

perrra:
Detta är jättevackert..

Har inget att klaga på alls!

Önskar jag kunde ha mitt riktiga piano i nya studion hemma.. men går inte tack vare trappjäveln! :(
Allt är harmoniskt och jättefint här iallafall!!!

/Perrra

Kornstad:
Oj vad annorlunda det blev med Åsas sång!  Fast efter andra lyssningen när jag vet vad jag skall vänta mig känns det helt rätt. Skön känsla i sången och som jag sagt tidigare är det ett riktigt skönt arr. på hela låten.

...det var ju bara det där med slutet då....    ;)

asti:

--- Citat från: perrra skrivet 10.08.2008, 16:05:28 ---Detta är jättevackert..

Har inget att klaga på alls!

Önskar jag kunde ha mitt riktiga piano i nya studion hemma.. men går inte tack vare trappjäveln! :(
Allt är harmoniskt och jättefint här iallafall!!!

/Perrra

--- Slut citat ---
Tack ska du ha! Ja, det var ett tag sedan jag slutade släpa runt på pianon! Själv är jag inget vidare på piano, men önskar jag kunde lite mer  :) Funderar hur som helst på att skaffa nytt midikeyboard med lite större omfång och vägda tangenter för bättre känsla! Som om det skulle hjälpa........ :D
Ha det fint!
Peter.

asti:

--- Citat från: Kornstad skrivet 10.08.2008, 19:21:28 ---Oj vad annorlunda det blev med Åsas sång!  Fast efter andra lyssningen när jag vet vad jag skall vänta mig känns det helt rätt. Skön känsla i sången och som jag sagt tidigare är det ett riktigt skönt arr. på hela låten.

...det var ju bara det där med slutet då....    ;)

--- Slut citat ---
Ja, det blir lite annan karaktär på låten med en fin kvinnoröst! Åsa sjunger verkligen fint!
Ang slutet har jag inte kommit på något än, men det kommer kanske....... :unsure:
Ha det fint och tack för dina synpunkter!
Peter.

karl:
om du frågar mig så är det en kalaslåt men ljudbilden spretar...närmickning  på gitarr och pianot distanserat och sången i ansiktet vilket gör att allt känns lite påträngande...får nästan livefeeling som det nu är...lite ostämt i början på gitarren (e alt. g-strängen) men som sagt kalaslåt och kalassång så få in allt på rätt plats så är du ( ni ) i mål..

Allt gott / karl

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion