Forum > Färdiga produktioner

Peter, Equality och Åsa - Tiden läker ej alla sår

<< < (6/9) > >>

Hellpig:
Inte riktigt min typ av musik men produktionen är ju väldigt skön. Det känns så nära inpå, på något sätt - har inget att klaga på där, bra insatser på instrumenten också. Texten var kanske lite klyschig på sina ställen men det är ändå charmigt på något sätt. Tycker det är bra jobbat och det måste ju vara ett bra betyg när jag inte gillar den här typen av musik egentligen...

equality:

--- Citat från: asti skrivet 29.07.2008, 16:17:18 ---Du känner inte för att göra ett ståbas-spår?  :rolleyes:
Peter.

--- Slut citat ---

Sista semesterdagarna måste gå till annat men du får gärna "låna" den om du vill.

Kornstad:
Bra spelat och snyggt arrangemang, men själva låten tar inte tag i mig riktigt.
Tycker slutet kommer lite abrupt. Skulle vilja få en liten antydan om att snart kommer slutsvängen, kanske en annan pianoslinga som inleder det..eller ngt annat.  Blev lite snopen nu iaf.

Fortfarande mycket bra gjort dock!

asti:

--- Citat från: Kornstad skrivet 30.07.2008, 23:32:10 ---Bra spelat och snyggt arrangemang, men själva låten tar inte tag i mig riktigt.
Tycker slutet kommer lite abrupt. Skulle vilja få en liten antydan om att snart kommer slutsvängen, kanske en annan pianoslinga som inleder det..eller ngt annat.  Blev lite snopen nu iaf.

Fortfarande mycket bra gjort dock!

--- Slut citat ---
Har fått fler synpunkter ang abrupt slut, har inte reflekterat över det tidigare! Ska fundera på vad man kan göra! Tack för synpunkter!
Peter.

Emulator:
Bumpar lite så att fler får reda på att det är ny sång.

Ett tips är att skriva ett inlägg när du ändrar låten, annars händer inget.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion