Forum > Demolåtar

Chevy Rag NY! LSD version

<< < (2/6) > >>

Harmonica mike:
Yes boys!

Diggade detta.Fin feeling på guran,lite sång och lite fotstamp kanske så kan det bli hur läckert som helst!

Denna vill jag höra klar,så MERAAA!!

Mvh
Micael

Aettan:
Tackar kul att man står ut med mitt fagra anlete :D  . Låten ska meckas till lite så melodin blir tydligare o så ändras lite så man får upp den till runt tre minuter utan att det blir tjatigt. Sång ska jag väll oxå mecka till så fort det hinns med. Tråkigt att kvalitén inte blir så bra speciellt på ljudet när man konverterar men det kanske jag ka lösa. det kommer mer sånt här vart det lider. Tack igen ni är alltför vänliga mot en gammal gubbe.

Ja vist fan låten är en hyllning till nya Chevan (Chevrolet Nubira) därav namnet.

tsmalmbe:

--- Citat från: Aettan skrivet 26.07.2008, 14:11:54 ---nya Chevan (Chevrolet Nubira) därav namnet.

--- Slut citat ---

Det är en Daewoo.

Aettan:
Nä dom köpte daewo i början av 2000 talet och det står cheva på den så så e det och jag är bilmek så försök inte med mig :D, förmodligen den mest förnuftiga bil som bär amerikansk uniform iom att den går på 0.68 l/m. Kort sagt en underbart lagom bil och kombi what more can you ask for.
Kul att du gillar låten en får tacke :D

cykeln:
Så skall en gitarr trakteras - s-bra!
Låten står på egna ben som den är
men bygger ni vidare så ska jag hålla öronen öppna.
Play on!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion