Forum > Demolåtar

Chevy Rag NY! LSD version

<< < (3/6) > >>

stajo:
gott, men vem är BS eller kanske den jag tror?
får ju snart köra upp och jamma lite :)
skönt gung ju!

Aettan:
Tjena cykeln och stajo (jag ringer så vi kan skypa lite) man tackar man tackar kul att det gillas.

Håller på att försöka förstå mig på hur i hundan jag får min Creative labs webcam "live! cam optia af" att funka med macen men det finns ju inga drivar till mac så i den blir bilden ännu sämre än det här med den här kameran.

Kameran är ju faktiskt helt ok om man ser till priset (799 spänn) funkar klockrent i PCn även med ett minst sagt uråldrigt och ganska kasst grafikkort med på tok för lite eget minne.

Jag skulle vilja spela in direkt på macen och mecka lite med mina blivande filmer men det verkar som att i nuläget så får jag slanga över det via nätverk.

Den här första videon är bara PC rakt igenom och konverteringen till ett hanterbart youtube format blev som det blev dvs. inte så bra som det skulle kunna bli.

Ja påt igen bara och jag återkommer med feedback på låtar här under morgondagen eller så fort jag hinner. Ha det bra folks

Aettan:
En uppdaterad old hippie school LSD variant  :D

http://s150.photobucket.com/albums/s106/BurninSven/?action=view&current=chevy_rag2.flv

stajo:
får inte den att starta.... :wacko:

Harmonica mike:
Jorå här funkar den bra,det låter likadant om liret fast bättre sound nu..? Videon var lite "speedad" :D

Nåväl,kul grepp boys! Sång och lite bas samt lätta drums,kanske skulle lyfta alstret..?
Diggar,grymt lirat!

Mvh
Micael

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion