Forum > Färdiga produktioner
Eko - OGSJP7D
Eddi:
--- Citat från: asti skrivet 14.06.2010, 20:18:24 ---Ja, det är ingen musik man somnar av precis.... :)
Spännande klanger och annorlunda tongångar!
Känner igen den från något allsångsprogram tror jag... :unsure:
OGSJP7D = Och Gaget Spenderade Jag På 7 Damer... B)
--- Slut citat ---
:D Jo det stämmer Peter Berghagen hade med den som inledningslåt eller var det den där Stockholmslåten hm.. blandar nog ihop det lite. Tack för lyssning.
Eddi:
--- Citat från: Dividend skrivet 14.06.2010, 20:40:37 ---Den här minns jag.
Jaha, den var så pass lång. Mycket idéer som samsas, är den uppdelad i 7 delar? Tycker den mycket väl håller för återlyssning. Med ett snyggt BEAT så blir vissa av dagarna mycket mer lättlyssnat, tro mig :)
Ett BEAT, ett BEAT (bas + synthtrummor), på den åttonde dagen (tycker jag skall tillföras) :)
--- Slut citat ---
:D Jepp Per den var lite lång och den är faktiskt i 8 delar redan nu eftersom den inleder med MÖRKER. Tack för ditt öra.
Eddi:
--- Citat från: scorpions91 skrivet 15.06.2010, 19:07:28 ---Riktigt häftig skapelse på en händelse! Du verkar kunna detta. Lite troende eller? :)
--- Slut citat ---
:D tack för lyssning och nä jag är inte troende alls eller ja en viss andlighet kan jag inte bortse ifrån finns någonstans men jag tror det snarare tillhör oupptäckta vinklar av naturvetenskapen, gubben med vitt skägg går fetbort.
Wernborg:
--- Citat från: Eddi skrivet 13.06.2010, 00:50:50 ---Jag har suttit bredvid Oldfield, Mike Oldfield på en konsert på Draken en gång.
Han är ganska liten den mannen.
--- Slut citat ---
!!! :o
Vad såg ni?
Eddi:
--- Citat från: Wernborg skrivet 10.08.2013, 18:09:57 ---
--- Citat från: Eddi skrivet 13.06.2010, 00:50:50 ---Jag har suttit bredvid Oldfield, Mike Oldfield på en konsert på Draken en gång.
Han är ganska liten den mannen.
--- Slut citat ---
!!! :o
Vad såg ni?
--- Slut citat ---
tROR DET ÄR NÅGRA DU KÄNNER TILL DE HADE EN rEVOX77 MITT PÅ SCENEN.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida