Forum > Demolåtar

equality - Sommarsol ver 2e (trubadurköret)

<< < (6/9) > >>

Dividend:
JAdu, lite förtrolig på rösten där så att lyssnaren invaggas i rätt stämning innan din sång startar. Tycker recitationen funkar :)

Och låten är lika bra! Får gå i listan här ett tag, återkommer om jag kommer på nåt!

Eddi:
 :D Lysande nu EQ - alla tidigare funderingar som bortblåsta i skymningen.
Eko

Åsa:
Hajjade till lite när du pratade i början, tror jag vänjer mig vid det, fint -du har en sån där varm & go sagoberättarröst nästan. Resten av låten är ju så fin så fin... Jättebra helt enkelt!

Wernborg:
Hmm.

Recitationen i introt känns som en blandning av kyrkopredikation och Lorry-sketch.  :ph34r: Lite högtravande och som du inte riktigt vet vilket ben du ska stå på.

Annars väldigt fint nu. Ska jag vara riktigt petig så är den lite väl svårsjungen för dig, men genren förlåter ganska mycket så slutresultatet blir kalas ändå.

equality:
Dividend: Tack igen Per. Uppfattat!
Eko: Jo det kan blåsa i skymningen också. Tackar! Kul!
Åsa: Tackar särskilt att du ville hänga med i fortsättningen av denna. Återkommer!
Wernis: He, he. Jovisst, förstod mycket väl att recitationen skulle kunna uppfattas så. Tjejerna här lutar mer åt Lorry
då de asgarvade när jag spelade upp låten. Får ändå vara kvar t v. -_- Med benen är det väl som med Melkers, ena i båten och det andra på bryggan. Kul att resten verkar gå hem. Thnx!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion