Forum > Färdiga produktioner

Rebecca Hallberger - I'm breaking free

<< < (5/7) > >>

perrra:
Shit....tack som fan ... glädjer mig enormt mkt :)

Jag kommer givetvis ändra introt så det blir "färdigt" .. pga vi hade konstig inspelning så gick det helt enkelt inte att ordna ens med EQ ...
Om ni missade vad jag skrev innan så använde vi hennes egna yamaha halvakustisk gitarr och pluggade in, och jag missade att den hade en egen EQ på guran.. som NATURLIGTVIS stog i bott på allt. . en 3-bands eq som stog på 0 0 0 .. ha ha .. mmm.. misstag kan man göra .. men inte mer än en gång ;)

Blir intressant o se vad djonas gör av denna!

Love you all

Tack!

Perrra

Dividend:
Hittig sak. Vi befinner oss på olika planeter :D

(skakar hand med venus-perrra ;)

(Bra låt faktiskt, och framföraltl bra sjunget!)

Marruschkka:
En klar hitt-låt...med en jätteduktig rockar-tjej..som skulle ha en lite mer...smått skitig bakgrund kanske..men det är skitsnyggt som det är nu oxå :P

Bra jobbat av er bägge.

/Marr

perrra:
IDAG 20:00 kommer "I'm breaking free" framföras LIVE på stora torget i Borås inför flera 1000 människor.

Fy fasen va roligt det ska bli att höra sin egen produktion på ett större evenemang.. hon tävlar i "Artist i Borås" .

Här är ett klipp när vi testade låten med husbandet igår inne på SR/SVT's lokaler i Borås.
Tack alla!

Lyssna live på henne ikväll vettja: http://www.sr.se/webbradio/?type=live&Id=206

Harmonica mike:
Härligt Perra!

Vinner hon inte hela skiten så är juryn mutad,Hon sjunger ju som en gudinna! Låten svinbra,men det har jag sagt tidigare..Kör så det ryker blir mitt recept!

Inget lycka till i såna här sammanhang - KÖR SÅ DET RYKER!!!

Mvh
Micael

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion