Forum > Färdiga produktioner

Rebecca Hallberger - I'm breaking free

<< < (3/7) > >>

freddy:
Detta gillar jag med. Duktig tjej och bra produktion. Lycka till mannen, detta är nog det som tilltalat mig mest av sakerna som du postat här faktiskt.

MaxB:
Fin fin populärmusik det här och, som jag tror jag sagt förut, skönt att ha med en sån här fin röst i låtar!

perrra:

--- Citat från: Hedblom skrivet 28.07.2008, 01:19:17 ---Hallå, det här är en bra låt!
Måste dock få poängtera att jag hatar lajnade gitarrer  :D
Rent spontant nu innan det läggs på "riktiga gitarrer" tycker jag att hon sjunger för bra för låten.
Svårt att förklara men hon sjunger rockigare mot för hur det övriga spelas.
Den färdiga låten Kanske kan vara något för Eurovision? :D
Blir för övrigt sjukt avis på hur mycket nytt material du lyckas spotta ur dig!
Inte så att du har några kreativitets-tips för en sån som kanske lyckas få till 1-2 låtar per månad max?

--- Slut citat ---

Haha... det sista är ju kanske svårt att svara på . Vet faktiskt inte va jag får allt från men det bara kommer :)

Jag brukar sitta o plinka på pianot och hitta på en melodi som jag tror kan passa och så gör jag en grund blixtsnabbt, sen bygger jag på allt ... Brukar tom spela in det på piano och sen ja... kommer det bara.

Jag börjar ALLTID med Basen och ett lätt komp typ.

Tack så mkt för dina fina kommentarer!

perrra:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 28.07.2008, 11:35:52 ---Tjabba Pererra.

Är det här bra?   näääeeee - det är ta mig f-n alldeles lysande! Vilken sångerska,och produktonen är skitbra!

Det låter hur färdigt som helst,djonas på detta..ja det ser jag fram emot.

Mycke snyggt jobbat!

Mvh
Micael

--- Slut citat ---

Glädjer mig att DU gillade detta :)
Tack tack igen... Jaaa.. och med djonas gitarrer ska bli spännande som fasen ... förmodlingen blir det lika förädlat som vanligt... en helt "ny låt"  ..  han har fått alla filer TORRT nu tom.. så han blir tom medproducent när det blir klart ju :)

Blir mucho spännande!!

TACK micael!

perrra:

--- Citat från: freddy skrivet 28.07.2008, 13:16:25 ---Detta gillar jag med. Duktig tjej och bra produktion. Lycka till mannen, detta är nog det som tilltalat mig mest av sakerna som du postat här faktiskt.

--- Slut citat ---

Det låter inte dåligt :)

Tack så mkt , och det är riktigt kul att du uppskattade just denna låt, för jag har ändå försökt kämpa med denna produktionen utan att egentligen inte veta ETT DUGG om själva musikstilen he he ..

Men jag är faktiskt riktigt nöjd själv tom :)

Tack !

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion