Forum > Färdiga produktioner
Peter Estberg och Åsa Wetter- Tänker på dig hela tiden
asti:
--- Citat från: MaxB skrivet 03.08.2008, 11:59:30 ---Fin låt instrumentalt med fin text och underbar sångerska. Så här ska det låta!
--- Slut citat ---
Tack för de orden! Ja, Åsas sång gjorde verkligen susen!
asti:
--- Citat från: david.roennlund skrivet 03.08.2008, 13:49:07 ---
--- Citat från: asti skrivet 02.08.2008, 08:54:46 ---
--- Citat från: david.roennlund skrivet 01.08.2008, 22:20:02 ---säger bara FYFAN Åsa !
Detta är lätt det bästa jag hört dig sjunga, din röst passar verkligen detta som handen i handsken :) :)
asti : väldans vilken mysig visa du gjort, precis så lågmäld som man kan önska av en visa som denna !
0101 : pianots första ton låter lite som en falsk blockflöjt :D gäller även vid typ 3-4 andra ställen i låten där pianot kommer in likadant :)
cheers
David
--- Slut citat ---
Hej David och tack för dina ord!
Jag är osäker på var du menar pianot låter falskt! Du blandar möjligtvis inte ihop det med steel-guitar:en? Kan du precisera tidsmässigt vore jag tacksam?
--- Slut citat ---
01:01
01:06
kan vara så att jag blandar ihop det med steelguran...:)
--- Slut citat ---
Tack för din uppmärksamhet! Ska kolla!
Harmonica mike:
Hej Peter/Åsa.
Jomenvisst,detta är kanon.Nu gillar jag låten än mer - Åsa sjunger ju bara för bra.Snyggt med dina körer runt Åsa,kanske skulle du sjungit med på nån stämma då och då..? Inte nödvändigt,det funkar bra så här - bara en tanke som jag fick..Jag gillar din röst och dialekt och saknar den lite i denna låt..
Kanon collab detta,mycket snyggt jobbat båda.
Mvh
Micael
asti:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 04.08.2008, 08:27:01 ---Hej Peter/Åsa.
Jomenvisst,detta är kanon.Nu gillar jag låten än mer - Åsa sjunger ju bara för bra.Snyggt med dina körer runt Åsa,kanske skulle du sjungit med på nån stämma då och då..? Inte nödvändigt,det funkar bra så här - bara en tanke som jag fick..Jag gillar din röst och dialekt och saknar den lite i denna låt..
Mvh
Micael
--- Slut citat ---
Ja, hon sjunger precis som jag hade hoppats och önskat! Är verkligen toppennöjd med detta collab!
Vi har en fundering på om kören kanske skulle sänkas en aning (volymen)!?
Tack för din kommentar!
Peter.
Åsa:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 04.08.2008, 08:27:01 ---Hej Peter/Åsa.
Mvh
Micael
--- Slut citat ---
TACK Hmike ^_^
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida