Forum > Färdiga produktioner
Peter Estberg och Åsa Wetter- Tänker på dig hela tiden
Dividend:
Va sjutton?? Är det samma sångmelodi tidigare som Åsa sjunger nu?
Känns fulländat, borde spelas på radio och överallt. T ex i min spelningslista hela dan imorgon ;)
Yllet:
Snyggt gitarrljud, bra sång.
Dock känns det lite som om sången är "bakom" övriga kompet, när det borde vara tvärt om. Det är ingen fråga om volym, snarare ska du nog försöka hitta en balans mellan sång och instrument. Det känns som sången är pålagd i efterhand.
Inte alls så att sången låter dåligt eller så, men som sagt, helhetsintrycket blir utblivande för mig.
I övrigt en jättemysig låt och kanonprestation, instrumentalt och arrat.
mvh Jon
equality:
Otroligt vad den damen kan göra med ens låtar! Tycker att denna genre är perfekt för dig Åsa. Väldigt vackert! De fina harmonierna kommer fram tydligt och körerna är snygga också.
Skulle panna ut gurorna mer för stereobredd och likaså körerna. I början finns någon slags leslie-effekt(?) på steel-guitaren. Funkar säkert i högtalare men i mina lurar blir det lite jobbigt.
Det gäller bara i början sen försvinner den upplevelsen när Åsa börjar sjunga. Småsaker, annars bra jobbat båda två!
asti:
--- Citat från: david.roennlund skrivet 01.08.2008, 22:20:02 ---säger bara FYFAN Åsa !
Detta är lätt det bästa jag hört dig sjunga, din röst passar verkligen detta som handen i handsken :) :)
asti : väldans vilken mysig visa du gjort, precis så lågmäld som man kan önska av en visa som denna !
0101 : pianots första hon låter lite som en falsk blockflöjt :D gäller även vid typ 3-4 andra ställen i låten där pianot kommer in likadant :)
cheers
David
--- Slut citat ---
Hej David och tack för dina ord!
Jag är osäker på var du menar pianot låter falskt! Du blandar möjligtvis inte ihop det med steel-guitar:en? Kan du precisera tidsmässigt vore jag tacksam?
asti:
--- Citat från: Emulator skrivet 01.08.2008, 22:21:20 ---lyssnar. hon har inte lyft låten. det är fantamig en NY låt.
HUR klockrent som helst. Åsa, det är lätt det som du gjort där din röst passar ABSOLUT bäst. mästerligt.
underbart faktiskt.
riktigt bra jobb, nu är detta RIKTIGT bra. RIKTIGT.
wow. 5/5
--- Slut citat ---
Ja, Åsa gör verkligen det här jättebra! Känns som ett fungerande samarbete!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida