Forum > Demolåtar

Write me a letter

<< < (3/5) > >>

MaxB:
Du har tagit bort reverbet som det fanns för mycket av förut. Bra att du tagit bort det.
Nu vill jag lägga två kompgitarrer på sidorna. Är väl ungefär 128 bpm, kommer tillbaka snart.  :P

mahan:

--- Citat från: Eko skrivet 21.07.2008, 19:57:09 ---Mahan:  :D
Hur är trummorna? Har jag fattat nåt eller....?
Eko

--- Slut citat ---

Knepig fråga, knepigt svar.....EZ låter EZ och tycker man om det så är allt ok!
Några cymbalslag fattas efter fillsen. Några av fillsen är gjorda för aningen långsammarae beat så dom låter lite nerviga o skramliga. Hi hatten jobar lite för energiskt åxå, just beroende på beaten.

Sådärja...
Du fråga, jag svara, take it or leave it! :D :P

h.  johan

MaxB:
Något senare...

Jag har lite svårt för när ackordsbytet till G ska komma och även när återgången till E kommer.
Det får du gärna ha lite överseende med...

http://max.shivas.se/music/Eddi_Write_me_a_letter_v2_Feat_MaxB.mp3

Jag har mixat ihopd detta med lurar och har skruvat på EQ också, tagit bort en del i lågbasen och mellanregister samt dragit upp från 7Khz och uppåt. Kan bli fel eftersom jag mixar i lurar och saknar en del hörsel i övre frekvenserna.

Jag glömde att ta med mig spår med enbart gitarrerna. Om du vill ha får du dem via www.skickafilen.se imorgon. Vilket format vill du ha på gitarrerna? Går det bra med 16 bitars 44 kHz.

Eddi:
Haha Max jag bara dööööööööööör fan va kul... Helt rätt på en massa ställen och helt galet på andra. Men jag gillar verkligen ansatsen så jag kanske ska skicka över vilka ackord det ska vara hahaha..... jag garvar fortfarande. underbart-

Ojojoj jag PM:ar dej ackorden senare  Hahaha :lol:
Eddi

Eddi:
Haha jag garvar fortfarande - fan vad bra spelat...
Ok så här ligger ackorden, E D A vid 46 sekunder blir det G A D vid 1:12 blir det A C# D F# H ( A:et upprepas nog inte) Vid 1:24 E D A igen och vid 2:03 G A E och vid 2:29 C# D F# H och slutligen vid 2:37 E D A hela vägen ut.

Lets do a Country nd western haha
Jag tar gärna filerna på Vaw via skicka filen MaxB så kan jag fixa lite med dom ska ju lira in lite ny röst oxå.

Eko (Det är kul med musik)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion