Forum > Färdiga produktioner
Sopiaka - Går Varsin Väg
Ejremar:
Raderat på begäran av upphovsmannen.
freddy:
Låter som en Dilba-kopia :) Det är bra framfört, bra sång. Övergången från pianot kändes lite konstig. Sen skulle väl låtet ha mått bra av lite variation i kompet efter ett tag. Blir lite tradigt.
freddy:
--- Citat från: Ejremar skrivet 18.07.2008, 16:15:59 ---Vart hör du ett piano ?
Tackar iaf, låten ska byggas på med fioler och trummor!
--- Slut citat ---
Haha jag tyckte det var lite piano i början. Men det var ju gitarr faktiskt.
Rattlesnake:
Låter riktigt bra om denna (också). En riktigt bra sångerska du har där, men hela produktionen i sin enkelhet lyser ändå proffsighet.
Jag hänger också upp mig på övergången från det lilla klippet i början. Låter som att en liten del av en ur-demo absolut skulle vara med... Sedan funderar jag på om inte den akustiska guran är lite ostämd? Den var väl säkert helt rätt stämd från början, men med capot på låter den lite skumt. Eller om den är pitchad? Ja, nåt mysko är det. Men det är bara en liten skitsak, det låter bra redan om detta, och med lite mer instrument på blir det super.
Harmonica mike:
Hej.
Låter som en bra början på en riktigt bra låt.Tror det blir kanon med ett mera utbyggt arr..
Stämmorna drar och sliter,har du/ni stereo förskjutit dom? Nu kanske detta bara är ett första utkast..Jobba vidare med denna,för detta är riktigt bra som sagt.
Lysande sånginsats,hade gärna hört leaden utan pålägg.
Mvh
Micael
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida