Forum > Färdiga produktioner
Peter Estberg - Jag har ju allt
stajo:
Tjena
Hittade av en slump in på din hemsida via någon länk i en gästbok tidigare idag, och nu är du här....
Lyssnade på några och kommer med all säkerhet droppa förbi några gånger till för jag gillade vad jag hörde.
Gillade speciellt "då faller bitarna isär".
Denna låten är också hög klass på men tycker nog sångljudet är bättre på "då faller..".
Finns en del snygga ackordgångar i denna, typ vid 1.58.
Ser fram emot att höra mer av dig och välkommen
/Staffan
equality:
--- Citat från: asti skrivet 19.07.2008, 19:24:05 ---
--- Citat från: equality skrivet 19.07.2008, 18:31:30 ---
--- Citat från: asti skrivet 19.07.2008, 17:48:40 ---Förstår inte riktigt vad du menar med "trumtillvända"?
--- Slut citat ---
Jag menar att mina öron inte är särskilt bra på trummor. Andra har säkert vettigare synpunkter där.
--- Slut citat ---
Haha...så du menade dina öron, jag trodde du menade att trummorna inte var trumtillvända! :D
--- Slut citat ---
Syftningsfel från min sida hade nog min svensklärarinna sagt... Glömde nämna nåt om arret i ö. Jättesnyggt med marimban(?) och gitarren, passar så bra ihop.
asti:
--- Citat från: stajo skrivet 19.07.2008, 19:50:08 ---Tjena
Hittade av en slump in på din hemsida via någon länk i en gästbok tidigare idag, och nu är du här....
Lyssnade på några och kommer med all säkerhet droppa förbi några gånger till för jag gillade vad jag hörde.
Gillade speciellt "då faller bitarna isär".
Denna låten är också hög klass på men tycker nog sångljudet är bättre på "då faller..".
Finns en del snygga ackordgångar i denna, typ vid 1.58.
Ser fram emot att höra mer av dig och välkommen
/Staffan
--- Slut citat ---
Tack ska du ha!
/Peter
asti:
--- Citat från: equality skrivet 19.07.2008, 20:07:00 ---
--- Citat från: asti skrivet 19.07.2008, 19:24:05 ---
--- Citat från: equality skrivet 19.07.2008, 18:31:30 ---
--- Citat från: asti skrivet 19.07.2008, 17:48:40 ---Förstår inte riktigt vad du menar med "trumtillvända"?
--- Slut citat ---
Jag menar att mina öron inte är särskilt bra på trummor. Andra har säkert vettigare synpunkter där.
--- Slut citat ---
Haha...så du menade dina öron, jag trodde du menade att trummorna inte var trumtillvända! :D
--- Slut citat ---
Syftningsfel från min sida hade nog min svensklärarinna sagt... Glömde nämna nåt om arret i ö. Jättesnyggt med marimban(?) och gitarren, passar så bra ihop.
--- Slut citat ---
Det ska föreställa en xylofon, men låter nog mer som en marimba om man lyssnar noga........
Jag tänker inte ge mig in i någon grammatisk analys av ditt svar, det är bara jag som fattar lite trögt :)
/Peter
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida