guranjo upptakterna till refrängerna har jag varit lite fundersam till själv... men sedan bestämde jag mig för att lite sparsmakat så att det liksom säger pang när refrängen kommer ah det är svårt.
slutet kan också diskuteras ja

fast själv tyckte jag det blev häftigt, ja du vet ju aldrig när det tar slut eller ett på ett ögonblick kan etc.... hm det var i alla fall så jag tänkte motivera det.
plinket blev bra tyckte jag, liksom frihet och ledighet men visst förstår jag vad du menar.
tack för komments
freddykul att höra

.
jo det där om att stanna upp har också "medverkande" påpekat, skulle nog jobba lite mer med midiljuden tror jag, kanske fada ut dom lite mer reverb kanske, fast jag är väl lite lat också. Skall lyssna här och samla ihop för att göra en version till om ett par dagar.
Jo wernborg är inte glad i min mix av gitarrljudet heller

, jag gjorde en annan version då jag ville ha mer värme men då blev det burkigt. Hm men då skall sänka vid 7000 då?
och trummorna ja, jo jag var lite tveksam och höjde dem lite och ja kanske lite till, är lite rädd att de kommer att låta ovanpå då fast skall känna mig fram lite till.
Gott att du gillar, tack för komments.
astijag har ett orgel-ljud nu, det kanske är att det stannar så abrupt hela tiden som gör att flytet tappas lite.
Det med basen skall jag kolla på har jag faktiskt inte tänkt på.
tack för kommentarer och ide'er.