Forum > Färdiga produktioner
Ante feat Kornstad, Ajax, Djonas, Hellpig och Bergkvist ett sammarbete-How
freddy:
jafan, detta var riktigt nice. Soft och mysig rock. Bra sång och en stabil helhet. Snyggt jobbat alla inblandade.
Om jag ska gnälla på något så är det att det är alldeles alldeles för mycket dist på sologitarren. Det passar liksom inte alls in i resten av den lågmälda produktionen. Samma gäller kompgitarren i slutet, låter overkill deluxe. :)
Hur som helst. En bra låt med skön sång och stabil produktion förutom det nämnda gitarrljudet då.
ante:
--- Citat från: freddy skrivet 15.07.2008, 00:54:49 ---jafan, detta var riktigt nice. Soft och mysig rock. Bra sång och en stabil helhet. Snyggt jobbat alla inblandade.
Om jag ska gnälla på något så är det att det är alldeles alldeles för mycket dist på sologitarren. Det passar liksom inte alls in i resten av den lågmälda produktionen. Samma gäller kompgitarren i slutet, låter overkill deluxe. :)
Hur som helst. En bra låt med skön sång och stabil produktion förutom det nämnda gitarrljudet då.
--- Slut citat ---
Det har varit kul å gjort detta projekt, sammarbetet med forum killarna har varit helt suveränt.
ante:
Är det ingen mer som har nå kul å säga ? :unsure:
MaxB:
--- Citat från: ante skrivet 16.07.2008, 10:16:45 ---Är det ingen mer som har nå kul å säga ? :unsure:
--- Slut citat ---
Det låter som abstinens det där :rolleyes:.
Jag känner igen det, då man gjort något man gillar och är nöjd med. Så får man några kommentarer och man blir glad... men sen uteblir kommentarerna.
Lugn det är semestertider så det lilla uppehållet i kommenterandet har sin förklaring.
Jag måste få lyssna mer men ville bara säga det här först, känner igen mig, vill ha fler kommentarer. B)
MaxB:
Skönt samarbete, skönt sound.
Solot som kommer in vid 170 är underbart - sen kommer en brygga som jag tror ska leda till ett crescendo men då blir det istället lugnare vid 197.
Kan vara bra med överraskningar.
Vid 218 skulle jag vilja att texten skriks ut: - How could you - how could you - think about leaving me
med samma intensitet som kompgurorna där.
Bra låt!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida