Forum > Färdiga produktioner
Ante feat Kornstad, Ajax, Djonas, Hellpig och Bergkvist ett sammarbete-How
Hellpig:
Trevligt att se att denna låten fått lite mer kommentarer nu. Jag kan hålla med om en del av de som sagts om mixen. Att kompgurorna är låga är avsiktligt, jag tyckte att de gjorde sig bra i bakgrunden medan de tunga riffen kommer fram lite bättre mot slutet av låten. Solona var mycket lägre i min första version men höjdes efter påtryckningar... det var kanske fel av mig att lyssna på det! :) Sången blev lite av "good enough" - jag tycker att den är rätt bra som den är men visst skulle jag kunna pilla lite till med nivåer o kanske lite automatisering. Anledningen att jag inte gjorde det är så klart som jag sa - hög belastning på datorn gjorde projektet tungjobbat helt enkelt. Ny dator skulle inhandlats alldeles strax men en Greco Les Paul Custom kom ju ivägen och tyvärr är jag inte gjord av pengar. Om någon vill ändra på detta faktum så kan ni fått mitt banknummer via PM. :lol:
Kornstad:
Kanske inte just idag ;)
Ska ju köpa skruvdragare nu.....
Marruschkka:
Har ju missat att skriva nåt på den här, fast jag lyssnat flera ggr, och den bara växer, soft snygg sång, frustrationen framgår tydligt men skulle vilja ha högre stämmor till leaden. Sologitarren tokdiggar jag bara, skön kontrast till det finstämda :P
Gud va snyggt det här är, fint samarbete!
Lyssnar vidare här, jag.
/Marr
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida