Forum > Färdiga produktioner
Ante feat Kornstad, Ajax, Djonas, Hellpig och Bergkvist ett sammarbete-How
mahan:
Tjou... alla som deltatt här!
Alldeles förfäärligt snyggt detta, mixen behöver dock ses över ordentligt med nivåerna. Sången åker lite bergodalbana, försök få den jämnare och hörbarare.
Kompgurorna kan man bara lite anta att dom finns där, så aningen upp med dom. Lite överraskande med dubbla soolon.. det första solot kunde dras lite ner så att den inte täcker över sången, snyggt spelat dock o bra sound. Det andra solot som är skitproffsigt flyger för hårt ut nu, så lite ner åtminståne på startnivån.
Snyggt samarbete, snygg låt, snygga grabbar... :D :P
h. johan
ante:
--- Citat från: mahan skrivet 23.07.2008, 20:22:17 ---Tjou... alla som deltatt här!
Alldeles förfäärligt snyggt detta, mixen behöver dock ses över ordentligt med nivåerna. Sången åker lite bergodalbana, försök få den jämnare och hörbarare.
Kompgurorna kan man bara lite anta att dom finns där, så aningen upp med dom. Lite överraskande med dubbla soolon.. det första solot kunde dras lite ner så att den inte täcker över sången, snyggt spelat dock o bra sound. Det andra solot som är skitproffsigt flyger för hårt ut nu, så lite ner åtminståne på startnivån.
Snyggt samarbete, snygg låt, snygga grabbar... :D :P
h. johan
--- Slut citat ---
Men tackar va jäkla kul med en sån fin kommentar, ja solot i andra refen tar över lite, men va fan, coolt att låten vart så här bra...lät inte riktigt så här från början :)
Dividend:
Jäpp, bra låt. :)
Leif:
Tjena gubbar!
Ja, det här låter grymt bra! Får lite "Pink Floyd-vibbar" på en del ställen, vilket är ett bra betyg från min sida. Produktionen låter proffsig och arret är snyggt...blev lite kluven på sologitarrsoundet...precis som Freddy nämnde tidigare, så kan det vara disten som ligger på för starkt, eller så ligger kanske den kanalen lite för högt, men rikigt snyggt spelat är det! (Det stör dock mindre efter ett par genomlyssningar, av någon anledning). Sången är skön och melodin sätter sig fint efter lite lyssning. Det var detta som spontant dök upp i skallen, men jag återkommer om jag får till mig något mer.
Gött jobbat gubbar!
Tack för musiken!
/Leif
equality:
Glömde bort att lyssna efter hur mix och instrument låter efter bara några sekunder då jag direkt fångades av låtens atmosfär och Kornstads perfekta röst. Så snyggt med den kvardröjande syntbasen och elpianoackordet med början 00:20. Jättefint arrad, spelad, sjunget till en drömsk slowmotion-mantra-melodi. Andra-gura i Djonas solo liite vass och stark i mina öron.
Den instängda elektronikatrumman från 00:38 ställer jag mig tveksam till. Annars topp!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida